- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,99, hoogste prijs: € 16,99, gemiddelde prijs: € 14,59
1
Die Bedeutung von Düften im Marketing - Juliane Meyer
bestellen
bij Weltbild.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Meyer:

Die Bedeutung von Düften im Marketing - nieuw boek

2008, ISBN: 3638052273

Ein Mann kann zwischen vielleicht fünf Automarken wählen, die seinen Bedürfnissen und Möglichkeiten entsprechen. Er hat in seinem Leben die Wahl zwischen drei Ehefrauen. Dreimal, in Einze… Meer...

Nr. 36886427. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
2
Die Bedeutung von Düften im Marketing - Juliane Meyer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Juliane Meyer:

Die Bedeutung von Düften im Marketing - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783638052276

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Die Bedeutung von Düften im Marketing - Juliane Meyer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Meyer:
Die Bedeutung von Düften im Marketing - eerste uitgave

2008

ISBN: 9783638052276

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Die Bedeutung von Düften im Marketing - Juliane Meyer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Meyer:
Die Bedeutung von Düften im Marketing - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783638052276

[ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
Die Bedeutung von Düften im Marketing - Juliane Meyer
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Juliane Meyer:
Die Bedeutung von Düften im Marketing - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783638052276

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Die Bedeutung von Düften im Marketing


EAN (ISBN-13): 9783638052276
ISBN (ISBN-10): 3638052273
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-06-13T04:03:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-08T12:18:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638052276

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-05227-3, 978-3-638-05227-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: meyer julia
Titel van het boek: die, marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656481881 Die Bedeutung von Düften im Marketing (Juliane Meyer)


< naar Archief...