- 5 resultaten
laagste prijs: € 16,99, hoogste prijs: € 21,71, gemiddelde prijs: € 17,93
1
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern Martin Albers Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 21,71
bestellenGesponsorde link

Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern Martin Albers Author - nieuw boek

2006, ISBN: 9783638058360

Studienarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, EBC Hochschule Hamburg, Sprache: Deutsch, Abstract: 'Low Cost Carriers have reshape… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - Martin Albers
bestellen
bij Weltbild.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Martin Albers:

Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - nieuw boek

2008, ISBN: 3638058360

Studienarbeit aus dem Jahr 2006 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, EBC Hochschule Hamburg, Sprache: Deutsch, Abstract: Low Cost Carriers have reshaped… Meer...

Nr. 37289469. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - Martin Albers
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Albers:
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - nieuw boek

ISBN: 9783638058360

*Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern* - 1. Auflage / epub eBook für 16.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als e… Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - Martin Albers
bestellen
bij eBook.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Albers:
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - nieuw boek

ISBN: 9783638058360

Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - 1. Auflage: ab 16.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - Martin Albers
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Albers:
Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783638058360

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2008

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern Martin Albers Author


EAN (ISBN-13): 9783638058360
ISBN (ISBN-10): 3638058360
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-04T05:55:44+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-04-21T05:35:04+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638058360

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-05836-0, 978-3-638-05836-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: albers, meffert, lufthansa
Titel van het boek: marketingstrategien wettbewerb, lufthansa 1926 1946, lufthansa 1919 1930


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638948883 Veränderte Marketingstrategien der Lufthansa im Wettbewerb zu Billigfliegern (Albers, Martin)


< naar Archief...