The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? ab 29.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, The Art o… Meer...
Hugendubel.de Nr. 16166649. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? ab 8.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, The Art of… Meer...
Hugendubel.de Nr. 16166649. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details... |
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
*The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?* / pdf eBook für 29.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook … Meer...
Hugendubel.de 9783638475662. Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00) Details... |
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?: ab 29.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als pdf, GRIN Verlag
eBook.de Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00) Details... |
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - eerste uitgave
2006, ISBN: 9783638475662
Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]
lehmanns.de Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 13.95) Details... |
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? ab 29.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, The Art o… Meer...
Vannessa Uhlein/ Neele Claussen:
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boekISBN: 9783638475662
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? ab 8.99 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, The Art of… Meer...
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
*The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?* / pdf eBook für 29.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook … Meer...
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - nieuw boek
ISBN: 9783638475662
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?: ab 29.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als pdf, GRIN Verlag
The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing? - eerste uitgave
2006, ISBN: 9783638475662
Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - The Art of Gaining and Retaining Customers - Is Sales Promotion the Key to Succesful Marketing?
EAN (ISBN-13): 9783638475662
ISBN (ISBN-10): 3638475662
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: GRIN Verlag
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-12-12T19:44:44+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-01T10:41:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638475662
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-47566-2, 978-3-638-47566-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: uhlein, neele, claussen, vannes, ühlein
Titel van het boek: key, art value
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783639444896 The Art of Gaining and Retaining Customers (Vannessa Uhlein/ Neele Claussen)
< naar Archief...