- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,99, hoogste prijs: € 20,58, gemiddelde prijs: € 17,08
1
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's Yilmaz Seker Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 18,83
bestellenGesponsorde link

Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's Yilmaz Seker Author - nieuw boek

2008, ISBN: 9783638620222

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,3, University of Sheffield, 40 Quellen im Literaturve… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's Yilmaz Seker Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 20,58
bestellenGesponsorde link
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's Yilmaz Seker Author - nieuw boek

2008, ISBN: 9783638620222

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, University of Sheffield, Sprache: Deutsch, Abstract: Problemstellung und Zielsetzun… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's - Yilmaz Seker
bestellen
bij Weltbild.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Yilmaz Seker:
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's - nieuw boek

2007

ISBN: 3638620220

Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,3, University of Sheffield, Sprache: Deutsch, Abstract: Problemstellung und Zielsetzun… Meer...

Nr. 37804002. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
4
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's - eBook - Yilmaz Seker,
bestellen
bij Weltbild.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Yilmaz Seker,:
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's - eBook - nieuw boek

2008, ISBN: 9783638620222

Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's. Studienarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media,… Meer...

37804002. Verzendingskosten:in stock, , , sofort als Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
5
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's - Yilmaz Seker
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Yilmaz Seker:
Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's - eerste uitgave

2007, ISBN: 9783638620222

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2007

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's Yilmaz Seker Author


EAN (ISBN-13): 9783638620222
ISBN (ISBN-10): 3638620220
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-02T11:52:50+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-27T17:55:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783638620222

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-638-62022-0, 978-3-638-62022-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: yilmaz, bruhn
Titel van het boek: the mix, marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640875689 Marketing Mix der internationalen Markteinführung des Mini's (Yilmaz Seker)


< naar Archief...