- 5 resultaten
laagste prijs: € 52,99, hoogste prijs: € 130,74, gemiddelde prijs: € 81,76
1
Exploring Preservice Teachers' Beliefs : What Does it Mean to Become an English Teacher in Japan? - Toshinobu Nagamine
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 78,21
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Toshinobu Nagamine:

Exploring Preservice Teachers' Beliefs : What Does it Mean to Become an English Teacher in Japan? - pocketboek

2008, ISBN: 3639096428

[EAN: 9783639096422], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], nach der Bestellung gedruckt Neuware - Printed after ordering - Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Exploring Preservice Teachers' Beliefs - Nagamine, Toshinobu
bestellen
bij booklooker.de
€ 52,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Nagamine, Toshinobu:

Exploring Preservice Teachers' Beliefs - pocketboek

2008, ISBN: 9783639096422

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher education program, necessitates a social constructivist approach. In a nutshe… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Nagamine, T: Exploring Preservice Teachers' Beliefs
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 125,00
(ongeveer € 130,74)
verzending: € 18,831
bestellenGesponsorde link
Nagamine, T: Exploring Preservice Teachers' Beliefs - nieuw boek

ISBN: 9783639096422

Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher education program, necessitates a social constructivist approach. In a nutshell, awareness raising, exploratory activities … Meer...

Nr. A1006706586. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.83)
4
Exploring Preservice Teachers Beliefs - Nagamine, Toshinobu
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 67,89
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nagamine, Toshinobu:
Exploring Preservice Teachers Beliefs - pocketboek

2009, ISBN: 3639096428

[EAN: 9783639096422], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. M?ller], PäDAGOGIK JAPAN, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Ideal teache… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
Exploring Preservice Teachers' Beliefs - Toshinobu Nagamine
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 78,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Toshinobu Nagamine:
Exploring Preservice Teachers' Beliefs - pocketboek

ISBN: 9783639096422

Exploring Preservice Teachers' Beliefs ab 78.99 € als Taschenbuch: What Does it Mean to Become an English Teacher in Japan?. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Pädagogik, Medien > Büc… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Exploring Preservice Teachers' Beliefs

Ideal teacher learning, which should be realized in any teacher education program, necessitates a social constructivist approach. In a nutshell, awareness raising, exploratory activities situated in sociocultural and educational contexts should be provided for preservice teachers to explore, interpret, and negotiate various sources of their beliefs. Nevertheless, such activities have not been fully incorporated into EFL teacher education programs in Japan. The prime purpose of this research was to not only attempt to describe and document preservice teachers' beliefs about language learning and teaching, but also ascertain to what extent their beliefs would be maintained or transformed as a result of an awareness raising activity: collaborative journaling. Based on the major research findings, this book offers implications for researchers conducting further studies on the same or similar research agenda, as well as for teacher educators. This book is especially significant because no other case studies in which collaborative journaling was used to explore preservice teachers' beliefs are currently available in Asian EFL contexts.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Exploring Preservice Teachers' Beliefs


EAN (ISBN-13): 9783639096422
ISBN (ISBN-10): 3639096428
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
280 Bladzijden
Gewicht: 0,433 kg
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-09-27T21:32:31+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-02T11:58:16+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639096422

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-09642-8, 978-3-639-09642-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: japan, exploring teacher, exploring english


< naar Archief...