- 5 resultaten
laagste prijs: € 49,00, hoogste prijs: € 94,41, gemiddelde prijs: € 63,77
1
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 106,84
(ongeveer € 94,41)
verzending: € 6,701
bestellenGesponsorde link
Heesup Han:

Emotions and Switching Barriers (Paperback) - pocketboek

2009, ISBN: 3639221257

[EAN: 9783639221251], Neubuch, [PU: VDM Verlag, Germany], Language: English. Brand new Book. The present study represents the first attempt to develop a reliable and valid emotion scale t… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.70 The Book Depository EURO, London, United Kingdom [60485773] [Rating: 3 (von 5)]
2
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - Han, Heesup
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 44,00
(ongeveer € 52,14)
verzending: € 8,271
bestellenGesponsorde link

Han, Heesup:

Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - pocketboek

2009, ISBN: 9783639221251

VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12926431, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 8.27) Amazon.co.uk
3
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - Han, Heesup
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 44,00
(ongeveer € 51,67)
verzending: € 8,201
bestellenGesponsorde link
Han, Heesup:
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - pocketboek

2009

ISBN: 9783639221251

VDM Verlag Dr. Müller, Paperback, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.16 kg, Verkaufsrang: 12885086, Brands & Corporate Identity, Sales & Marketing, Busin… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Lieferung von Amazon. (EUR 8.20) Amazon.co.uk
4
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - Han, Heesup
bestellen
bij amazon.de
€ 49,00
verzending: € 6,001
bestellenGesponsorde link
Han, Heesup:
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - pocketboek

2009, ISBN: 9783639221251

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 104 Seiten, Publiziert: 2009-12-21T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.36 kg, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, … Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 6.00) Amazon.de
5
bestellen
bij alibris.co.uk
$ 81,08
(ongeveer € 71,64)
verzending: € 11,261
bestellenGesponsorde link
Heesup Han:
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants - pocketboek

2009, ISBN: 9783639221251

Paperback, Neubuch, BRAND NEW BOOK! Shipped within 24-48 hours. Normal delivery time is 5-12 days. Please note some orders may be shipped from UK with same delivery timeframe, ***NO EXPED… Meer...

Verzendingskosten: EUR 11.26 Wilmington, DE, Awesomebooks_Newbooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants

The present study represents the first attempt to develop a reliable and valid emotion scale that may be used to assess customers' emotional experiences in the full-service restaurant industry. This measurement may be used to explain downstream variables (e.g., quality, price/value, word-of- mouth, repurchase, and attitudes). That is, the developed scale would act as a stimulus for additional research that develops more integrative theories in explaining restaurant customer behaviors. In the second part of this study, the previous framework of intention formation was extended by incorporating switching barriers. The results showed that switching barriers decrease the likelihood of customer switching intention even when other factors (e.g., unfavorable assessment of restaurant attributes/dissatisfaction) foster customers' switching. Thus, the active use of components of switching barriers, such as developing superior menu items, presenting a clean/attractive dining area, providing reliable benefit programs and services, building up relational bonds, and treating customers in a special manner are strongly recommended to restaurant operators.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants


EAN (ISBN-13): 9783639221251
ISBN (ISBN-10): 3639221257
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
104 Bladzijden
Gewicht: 0,171 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-07-31T11:58:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-27T20:26:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639221251

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22125-7, 978-3-639-22125-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: full service, emotions


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
Emotions and Switching Barriers: in Full-Service Restaurants by Heesup Han (2009-12-21) (Heesup Han)


< naar Archief...