- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,99, hoogste prijs: € 59,58, gemiddelde prijs: € 45,79
1
Online Marketing in China and Germany / A Cross-Cultural Analysis / Maria Prüß / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639221718 - Prüß, Maria
bestellen
bij booklooker.de
€ 45,42
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Prüß, Maria:

Online Marketing in China and Germany / A Cross-Cultural Analysis / Maria Prüß / Taschenbuch / Englisch / VDM Verlag Dr. Müller / EAN 9783639221718 - pocketboek

ISBN: 9783639221718

[ED: Taschenbuch], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet use… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
Online Marketing in China and Germany - Prüß, Maria
bestellen
bij booklooker.de
€ 33,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Prüß, Maria:

Online Marketing in China and Germany - pocketboek

2009, ISBN: 9783639221718

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
Online Marketing in China and Germany - Maria Pruss
bestellen
bij BookDepository.com
€ 59,58
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Maria Pruss:
Online Marketing in China and Germany - pocketboek

ISBN: 9783639221718

Paperback, [PU: VDM Verlag], Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users in the 'Middle K… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
4
Online Marketing in China and Germany - Pruess, Maria
bestellen
bij booklooker.de
€ 40,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Pruess, Maria:
Online Marketing in China and Germany - gebonden uitgave, pocketboek

2013, ISBN: 9783639221718

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: VDM Verlag Dr. Mueller], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Recent years have witnessed t… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Online Marketing in China and Germany - Maria Prüß
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Maria Prüß:
Online Marketing in China and Germany - pocketboek

ISBN: 9783639221718

*Online Marketing in China and Germany* - A Cross-Cultural Analysis / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswissenschaft Medien > Bücher nein Buch (k… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Online Marketing in China and Germany

Recent years have witnessed the tremendous growth of the Chinese economy, rising living standards, and an increasing number of internet users in the 'Middle Kingdom'. This combination makes China one of the most promising online markets for international companies. As China is Germany's most important Asian trading partner, many German companies are now attempting to market their products and services online to Chinese consumers. However, one obstacle to online marketing in this unique environment is the issue of culture. The focus of this study is to investigate possible cultural differences between Chinese and German consumers and to analyse their effect on perceptions of online marketing. The aim is to help German companies build a successful online presence in the Chinese market by determining the degree of standardization and adaptation required.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Online Marketing in China and Germany


EAN (ISBN-13): 9783639221718
ISBN (ISBN-10): 3639221710
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
96 Bladzijden
Gewicht: 0,158 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-01-09T12:57:33+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-18T16:08:20+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639221718

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22171-0, 978-3-639-22171-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: pruess, prüß, hofstede, prüss maria, prus prus
Titel van het boek: online marketing, china and germany, germany cross


< naar Archief...