- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,99, hoogste prijs: € 81,37, gemiddelde prijs: € 50,85
1
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - GLAVEE-GEO, RICHARD
bestellen
bij booklooker.de
€ 33,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
GLAVEE-GEO, RICHARD:

ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - pocketboek

2009, ISBN: 9783639221992

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Organizational buyer behavior with respect to the role gatekeepers play in information control is important in business to business marketing… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - Glavee-Geo, Richard
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 46,37
(ongeveer € 40,93)
verzending: € 50,581
bestellenGesponsorde link

Glavee-Geo, Richard:

ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - pocketboek

2009, ISBN: 3639221990

[EAN: 9783639221992], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung für Sie gedruckt.… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 50.58 moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 5 (von 5)]
3
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - RICHARD GLAVEE-GEO
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
RICHARD GLAVEE-GEO:
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - pocketboek

ISBN: 9783639221992

*ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR* - FACTORS INFLUENCING INFORMATION CONTROL IN BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETS / Taschenbuch für 48.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswi… Meer...

Verzendingskosten:Shipping in 1-2 weeks, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - RICHARD GLAVEE-GEO
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
RICHARD GLAVEE-GEO:
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - pocketboek

ISBN: 3639221990

ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR ab 48.99 € als Taschenbuch: FACTORS INFLUENCING INFORMATION CONTROL IN BUSINESS-TO-BUSINESS MARKETS. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtschaftswisse… Meer...

Nr. 9489863. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
bestellen
bij AbeBooks.de
$ 92,19
(ongeveer € 81,37)
verzending: € 19,841
bestellenGesponsorde link
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR - pocketboek

2009, ISBN: 3639221990

[EAN: 9783639221992], Neubuch, [PU: - -], Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 19.84 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR

Organizational buyer behavior with respect to the role gatekeepers play in information control is important in business to business marketing. This book discusses and reports on factors that influence information control such as organizational structure; work climate; task interdependence; environmental uncertainty; and organizational size. Organizations which sell to businesses need to know the implications of information control by gatekeepers (purchasers/buyers) and how this influences the decision-making process of the buying center. It helps them to know which of the various decision-makers that needs to be targeted for marketing strategies. Marketers need to identify key factors influencing response to marketing efforts so as to be able to formulate successful marketing strategies to appropriately target those who matter most in the decision-making process. Marketers, Purchasing Practitioners, Students of Marketing, Purchasing and Business Management; Decision Makers in Top and Middle Management and Management Researchers will find this book very useful.

Gedetalleerde informatie over het boek. - ORGANIZATIONAL BUYING BEHAVIOR


EAN (ISBN-13): 9783639221992
ISBN (ISBN-10): 3639221990
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
100 Bladzijden
Gewicht: 0,165 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-11-24T20:47:14+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-14T02:19:47+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639221992

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-22199-0, 978-3-639-22199-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: geo
Titel van het boek: influencing, organizational behavior


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780136409533 Organizational Buying Behavior (Frederick E. Webster, Yoram Wind)


< naar Archief...