- 5 resultaten
laagste prijs: € 53,99, hoogste prijs: € 79,00, gemiddelde prijs: € 68,48
1
bestellen
bij booklooker.de
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wastian, Ursula:

The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes - A Qualitative Study - pocketboek

2010, ISBN: 9783639272925

[ED: Taschenbuch / Paperback], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], The COO concept has been excessively studied, but research still not provides much generalizable knowledge. Most studies tested… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Syndikat Buchdienst
2
The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes - Wastian, Ursula
bestellen
bij booklooker.de
€ 53,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Wastian, Ursula:

The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes - pocketboek

2010, ISBN: 9783639272925

[ED: Softcover], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], The COO concept has been excessively studied, but research still not provides much generalizable knowledge. Most studies tested people obtrus… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes : A Qualitative Study - Ursula Wastian
bestellen
bij ZVAB.com
€ 79,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ursula Wastian:
The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes : A Qualitative Study - pocketboek

2010

ISBN: 3639272927

[EAN: 9783639272925], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: VDM Verlag Dr. Müller], Druck auf Anfrage Neuware - The COO concept has been excessively studied, but research still not provides much gener… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
4
The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes - Ursula Wastian
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 60,51
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ursula Wastian:
The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes - pocketboek

2010, ISBN: 3639272927

[EAN: 9783639272925], Neubuch, [PU: VDM Verlag Dr. Müller], WIRTSCHAFT WERBUNG MARKETING COUNTRY-OF-ORIGIN EFFECT CONSUMER BRAND EVALUATION PERCEPTION PURCHASE DECISION INFORMATION PROCES… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
COO Effects in Consumer Brand Perception and Eva - Wastian, U
bestellen
bij Averdo.com
€ 69,89
bestellenGesponsorde link
Wastian, U:
COO Effects in Consumer Brand Perception and Eva - pocketboek

2012, ISBN: 9783639272925

Erscheinungsdatum: 11/2012, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes, Titelzusatz: A Qualitative… Meer...

Nr. 71720683. Verzendingskosten:, Next Day, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes

The COO concept has been excessively studied, but research still not provides much generalizable knowledge. Most studies tested people obtrusively about their COO cue usage, which led to an overestimated COO effect in consumers brand evaluation processes. Few studies investigated by unobtrusively asking individuals about their COO cue usage and report about COO cue's non-importance for consumers. Based on research that showed that consumers process COO information automatically rather than in a controlled manner, this work's approach was to step out of common COO research methods, as with previous techniques results have clear limitations to be valid predictors of consumers' actual behavior. The adoption of a 2 method - 3 step approach, using the Brand Bricolage technique combined with the method of an Individual In-Depth Interview in this study shows that a brand's origin information can be measured to have influence on an implicit level, so on consumers' general perception of a particular brand, as well as on an explicit, but primarily aided level, as consumers tend to process COO information in an automatic rather than in a controlled manner.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The COO Effects in Consumer Brand Perception and Evaluation Processes


EAN (ISBN-13): 9783639272925
ISBN (ISBN-10): 3639272927
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T07:56:11+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-05T12:16:59+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639272925

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-27292-7, 978-3-639-27292-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wastian, ursula
Titel van het boek: qualitative evaluation, perception, eva


< naar Archief...