- 5 resultaten
laagste prijs: € 45,55, hoogste prijs: € 57,46, gemiddelde prijs: € 50,00
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
SIMREN MATHARU:

Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market - pocketboek

2011, ISBN: 3639330021

[EAN: 9783639330021], Neubuch, [PU: VDM Verlag Mrz 2011], Neuware - This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts usin… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Rheinberg-Buch, Bergisch Gladbach, Germany [53870650] [Rating: 5 (von 5)]
2
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market
bestellen
bij wordery.com
£ 48,28
(ongeveer € 57,46)
bestellenGesponsorde link
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market - nieuw boek

ISBN: 9783639330021

This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whethe… Meer...

Nr. 9783639330021. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - MATHARU, SIMREN
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 45,55
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
MATHARU, SIMREN:
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - pocketboek

2011

ISBN: 9783639330021

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Verkaufsrang: 33130, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & K… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - MATHARU, SIMREN
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
MATHARU, SIMREN:
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior - pocketboek

2011, ISBN: 9783639330021

VDM Verlag Dr. Müller, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-03-04T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Verkaufsrang: 33130, Marketing allgemein, Marketing & Verkauf, Business & K… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market - SIMREN MATHARU
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
SIMREN MATHARU:
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market - pocketboek

ISBN: 3639330021

Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market ab 48.99 € als Taschenbuch: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Wirtsc… Meer...

Nr. 14687099. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior

This research aims to find out if ethnic minorities who are born in the UK are influenced by fashion brand adverts using different ethnic models. The research aimed to identify whether branded labels are a crucial influential factor in fashion purchasing and if so how influential to ethnic consumers are they. The results capture the motivations, feelings and perceptions, justifying ethnic consumer purchase behavior. It was important for the researcher to gain attitudes towards current and future representation of ethnic minorities represented in fashion advertisements in order to establish ethnic advertising for fashion brands in terms of ethnic consumers considering these brands. This subject illustrates the importance that ethnic identity and culture of the respondents play a key role in the ethnic consumer behaviour towards fashion brand advertising. The findings highlight key areas that fashion companies could gain if they understood different ethnic groups to give them a competitive edge over other brands and satisfy the needs of the British ethnic demographic in the UK.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Advertising Fashion Brands to the UK Ethnic Market: How ethnic models influence ethnic consumer purchase behavior


EAN (ISBN-13): 9783639330021
ISBN (ISBN-10): 3639330021
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: VDM Verlag Dr. Müller
116 Bladzijden
Gewicht: 0,184 kg
Taal: Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-09-30T15:52:43+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-03T17:43:14+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639330021

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-33002-1, 978-3-639-33002-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: fashion brands, fashion advertising, fashion please, against fashion, fashion market, models influence, consumer behavior, fashion box


< naar Archief...