- 5 resultaten
laagste prijs: € 23,12, hoogste prijs: € 29,99, gemiddelde prijs: € 28,59
1
The impact of viral adverts on purchase intentions : Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry - Ritika Bargoti
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 29,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ritika Bargoti:

The impact of viral adverts on purchase intentions : Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry - pocketboek

2013, ISBN: 3639473701

[EAN: 9783639473704], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag], nach der Bestellung gedruckt Neuware -The purpose of this study is to explore how commercial and non-commercial viral adverts hav… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
The impact of viral adverts on purchase intentions - Ritika Bargoti
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Ritika Bargoti:

The impact of viral adverts on purchase intentions - pocketboek

ISBN: 9783639473704

*The impact of viral adverts on purchase intentions* - Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry / Taschenbuch für 29.99 € / Aus d… Meer...

3639473701. Verzendingskosten:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
The impact of viral adverts on purchase intentions - Bargoti Ritika
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 20,46
(ongeveer € 23,12)
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link
Bargoti Ritika:
The impact of viral adverts on purchase intentions - pocketboek

2013

ISBN: 3639473701

Paperback, [EAN: 9783639473704], AV Akademikerverlag, AV Akademikerverlag, Book, [PU: AV Akademikerverlag], 2013-09-13, AV Akademikerverlag, 659960, Brands & Corporate Identity, 268314, S… Meer...

  - , Neuware Verzendingskosten:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 4.80) Book Depository
4
The impact of viral adverts on purchase intentions Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry - Bargoti, Ritika
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 29,95
verzending: € 2,501
bestellenGesponsorde link
Bargoti, Ritika:
The impact of viral adverts on purchase intentions Exploring the nature of commercial and non-commercial viral adverts within the automotive industry - nieuw boek

2015, ISBN: 3639473701

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:AV Akademikerverlag]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
bestellen
bij AbeBooks.de
£ 26,50
(ongeveer € 29,95)
verzending: € 3,971
bestellenGesponsorde link
Bargoti Ritika:
The impact of viral adverts on purchase intentions - pocketboek

2013, ISBN: 3639473701

[EAN: 9783639473704], Neubuch, [PU: AV Akademikerverlag], This item is printed on demand for shipment within 3 working days.

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 3.97 European-Media-Service Mannheim, Mannheim, Germany [1048135] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The impact of viral adverts on purchase intentions

The purpose of this study is to explore how commercial and non-commercial viral adverts have an impact on purchase intentions within the automotive industry. In order to reach this aim the following objectives are investigated: the nature of commercial and non-commercial viral adverts, the relationship between these adverts and resulting purchase intentions and the effectiveness of these viral marketing approaches. The Elaboration Likelihood Model (ELM) is used to establish a conceptual relationship between viral adverts and purchase intentions. Qualitative research methods are used to gather empirical evidence on this topic.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The impact of viral adverts on purchase intentions


EAN (ISBN-13): 9783639473704
ISBN (ISBN-10): 3639473701
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: AV Akademikerverlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2016-01-28T09:14:16+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-27T04:50:27+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783639473704

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-639-47370-1, 978-3-639-47370-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: intentions, impact exploring, viral


< naar Archief...