- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,99, hoogste prijs: € 22,49, gemiddelde prijs: € 19,57
1
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 21,37
bestellenGesponsorde link

Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers: Adidas - A Case Study Christian Berger Author - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640225163

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2008 in the subject Sport - Sport Economics, Sport Management, grade: 2,0, Cardiff University, course: International Business Management, 16 e… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers: Adidas - A Case Study Christian Berger Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 22,49
bestellenGesponsorde link
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers: Adidas - A Case Study Christian Berger Author - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640225163

Doctoral Thesis / Dissertation from the year 2008 in the subject Health - Sport - Sport Economics, Sport Management, grade: 2,0, Cardiff University, course: International Business Managem… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - Christian Berger
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 18,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christian Berger:
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - nieuw boek

ISBN: 9783640225163

*Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers* - Adidas - A Case Study. 1. Auflage / epub eBook für 18.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Sachthemen & Ratgeber… Meer...

9783640225163. Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - Christian Berger
bestellen
bij eBook.de
€ 18,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christian Berger:
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - nieuw boek

ISBN: 9783640225163

Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - Adidas - A Case Study. 1. Auflage: ab 18.99 € eBooks > Sachthemen & Ratgeber > Sport & Entspannung GRIN Verla… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - Christian Berger
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christian Berger:
Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers - eerste uitgave

2008, ISBN: 9783640225163

Adidas - A Case Study, [ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Sports Marketing - The impact of sport advertising upon consumers


EAN (ISBN-13): 9783640225163
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-18T05:44:15+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-17T13:47:23+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640225163

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-640-22516-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: christian berger
Titel van het boek: the marketing sport, strategic sports marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640226948 Strategic Sports Marketing ' The impact of sport advertising upon consumers (Christian Berger)


< naar Archief...