- 5 resultaten
laagste prijs: € 16,53, hoogste prijs: € 19,25, gemiddelde prijs: € 17,67
1
bestellen
bij kobo.com
£ 13,79
(ongeveer € 18,57)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Flasche, Elisa:

Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen: Eine ökonomische Analyse - nieuw boek

1, ISBN: 9783640523375

We gain knowledge about our society and our world through mass media. In many re-spects, this also leads to illusions. Extreme beauty standards which, particularly in cosmetic and fashion… Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
bestellen
bij Thalia.ch
CHF 20,90
(ongeveer € 19,25)
verzending: € 12,721
bestellenGesponsorde link

Elisa Flasche:

Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen - nieuw boek

2008, ISBN: 9783640523375

We gain knowledge about our society and our world through mass media. In many re-spects, this also leads to illusions. Extreme beauty standards which, particularly in cosmetic and fashion… Meer...

  - No. 25764010 Verzendingskosten:US (EUR 12.72)
3
bestellen
bij Thalia.ch
CHF 17,90
(ongeveer € 16,53)
verzending: € 12,791
bestellenGesponsorde link
Elisa Flasche:
Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen - nieuw boek

ISBN: 9783640523375

We gain knowledge about our society and our world through mass media. In many re-spects, this also leads to illusions. Extreme beauty standards which, particularly in cosmetic and fashion… Meer...

  - No. 25764010 Verzendingskosten:AT (EUR 12.79)
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Elisa Flasche:
Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783640523375

Eine ökonomische Analyse, [ED: 1], 1., Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Elisa Flasche:
Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783640523375

Eine ökonomische Analyse, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Sofort lieferbar als Download, , versandkostenfrei in der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen


EAN (ISBN-13): 9783640523375
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-13T11:06:58+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-02-19T09:26:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640523375

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-640-52337-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: flasche, flasch


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640524037 Die Auswirkungen sozialer Vergleiche mit Werbemodels auf Produktbewertungen: Eine ökonomische Analyse (Elisa Flasche)


< naar Archief...