- 5 resultaten
laagste prijs: € 15,95, hoogste prijs: € 15,95, gemiddelde prijs: € 15,95
1
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 15,95
verzending: € 6,951
bestellenGesponsorde link
Sebastian Plappert:

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - pocketboek

2010, ISBN: 3640664280

[EAN: 9783640664283], Neubuch, [PU: GRIN Verlag Jul 2010], STANDARDISATION; HALL; HOFSTEDE; LOCAL, This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Essay from the year… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.95 BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
2
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 15,95
verzending: € 10,961
bestellenGesponsorde link

Sebastian Plappert:

Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - pocketboek

2010, ISBN: 3640664280

[EAN: 9783640664283], Neubuch, [PU: GRIN Verlag], STANDARDISATION; HALL; HOFSTEDE; LOCAL, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Essay from the year 2007 in the subject Comm… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 10.96 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Sebastian Plappert
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 15,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sebastian Plappert:
Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - pocketboek

ISBN: 3640664280

Intercultural Communication Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns ab 15.95 € als Taschenbuch: 3. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Tasche… Meer...

Nr. 12249794. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Plappert, Sebastian
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 15,95
verzending: € 2,951
bestellenGesponsorde link
Plappert, Sebastian:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - nieuw boek

2010, ISBN: 3640664280

3. Auflage Kartoniert / Broschiert Standardisation; hall; Hofstede; Local, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.95) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - Plappert, Sebastian
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 15,95
verzending: € 2,501
bestellenGesponsorde link
Plappert, Sebastian:
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns - nieuw boek

2010, ISBN: 3640664280

3. Auflage Kartoniert / Broschiert Standardisation; hall; Local; Hofstede, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns

This paper argues that advertising standardisation is only possible when cultures overlap. For this reason, the term of culture has to be captured and defined, before globalisation and its effect on advertising is considered. Then, the paper will investigate how advertising communicates across cultures and point out chances and flaws of Hall's and especially Hofstede's approach. By reviewing localised and standardised advertising, finally, a hybrid advertising strategy will be suggested.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Intercultural Communication, Globalisation and Advertising: The influence of culture in global advertising campaigns


EAN (ISBN-13): 9783640664283
ISBN (ISBN-10): 3640664280
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: GRIN Verlag
32 Bladzijden
Gewicht: 0,056 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-06-14T10:08:18+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-06T01:35:06+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640664283

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-66428-0, 978-3-640-66428-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: plappert, hofstede, sebastian
Titel van het boek: communication advertising, global, intercultural communication, sex and culture


< naar Archief...