- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,99, hoogste prijs: € 13,99, gemiddelde prijs: € 13,19
1
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - Thomas Kerkhoff
bestellen
bij lehmanns.de
€ 12,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas Kerkhoff:

Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783640750740

eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
2
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - Thomas Kerkhoff
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Thomas Kerkhoff:

Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783640750740

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: GRIN Verlag], GRIN Verlag, 2010

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - Thomas Kerkhoff
bestellen
bij lehmanns.de
€ 12,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas Kerkhoff:
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - eerste uitgave

2010

ISBN: 9783640750740

[ED: 1], 1. Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
4
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - Thomas Kerkhoff
bestellen
bij lehmanns.de
€ 12,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas Kerkhoff:
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783640750740

[ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
5
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - Thomas Kerkhoff
bestellen
bij lehmanns.de
€ 12,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Thomas Kerkhoff:
Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783640750740

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren


EAN (ISBN-13): 9783640750740
ISBN (ISBN-10): 3640750748
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-08T12:04:33+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-05-31T11:08:41+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640750740

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-75074-8, 978-3-640-75074-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kerkhof, kerkhoff
Titel van het boek: imagetransfer


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640751440 Imagetransfer im Sportsponsoring - Definition, Wirkungsweise und Einflussfaktoren (Thomas Kerkhoff)


< naar Archief...