- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,57, hoogste prijs: € 17,56, gemiddelde prijs: € 15,22
1
Semiotics and Shock Advertisement: How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? Corinna Colette Vellnagel Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 17,56
bestellenGesponsorde link

Semiotics and Shock Advertisement: How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? Corinna Colette Vellnagel Author - nieuw boek

2011, ISBN: 9783640836215

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Excellent, The University of Surrey (Department of English), course… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
bestellen
bij kobo.com
£ 9,35
(ongeveer € 10,57)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Corinna Colette Vellnagel:

Semiotics and Shock Advertisement - nieuw boek

2, ISBN: 9783640836215

Essay from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Excellent, The University of Surrey (Department of English), course… Meer...

  - E-Book zum download. Verzendingskosten: EUR 0.00
3
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Corinna Colette Vellnagel:
Semiotics and Shock Advertisement - nieuw boek

ISBN: 9783640836215

*Semiotics and Shock Advertisement* - How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect?. 1. Auflage / epub eBook für 15.99 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft… Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Schneller Versand nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
bestellen
bij eBook.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Corinna Colette Vellnagel:
Semiotics and Shock Advertisement - nieuw boek

ISBN: 9783640836215

Semiotics and Shock Advertisement - How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect?. 1. Auflage: ab 15.99 € eBooks > Wirtschaft GRIN Verlag eBook als epub, GRIN… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Semiotics and Shock Advertisement - Corinna Colette Vellnagel
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Corinna Colette Vellnagel:
Semiotics and Shock Advertisement - eerste uitgave

2011, ISBN: 9783640836215

How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect?, eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2011

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Semiotics and Shock Advertisement


EAN (ISBN-13): 9783640836215
ISBN (ISBN-10): 3640836219
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-27T07:11:31+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-05T16:45:38+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640836215

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-640-83621-9, 978-3-640-83621-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: vellnagel, colette, federici, weinberger
Titel van het boek: semiotic, colette


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640836451 Semiotics and Shock Advertisement: How and with which semiotic means do advertisers create a shocking effect? (Vellnagel, Corinna Colette)


< naar Archief...