- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,99, hoogste prijs: € 41,99, gemiddelde prijs: € 33,92
1
bestellen
bij kobo.com
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lisa Eppel:

Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - nieuw boek

3, ISBN: 9783640997220

Jeden Tag werden Konsumenten mit Unmengen von Werbebotschaften konfrontiert. In rund 360 TV-Sendern, 244 Radiostationen und mehr als 3000 Printmedien werben Unternehmen und versuchen so u… Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 Lisa Eppel Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 37,64
bestellenGesponsorde link
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 Lisa Eppel Author - nieuw boek

2011, ISBN: 9783640997220

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 1,7, BA Hessische Berufsakademie, Sprache: Deutsch, Abstract: Jeden Tag werden Konsumen… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - Lisa Eppel
bestellen
bij BarnesandNoble.com
(ongeveer € 41,99)
bestellenGesponsorde link
Lisa Eppel:
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - nieuw boek

ISBN: 9783640997220

Lisa Eppel, NOOK Book (eBook), Edition: 1, German-language edition, EBooks Books Bedeutung-viraler-Marketingkampagnen-im-Web-20~~Lisa-Eppel

Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
4
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - Lisa Eppel
bestellen
bij lehmanns.de
€ 29,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lisa Eppel:
Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - eerste uitgave

2012, ISBN: 9783640997220

[ED: 1], 1., Auflage, eBook Download (EPUB,PDF), eBooks, [PU: GRIN Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
Lisa Eppel: Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0
bestellen
bij eBook.de
€ 29,99
bestellenGesponsorde link
Lisa Eppel: Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 - nieuw boek

ISBN: 9783640997220

eBooks > Wirtschaft, [PU: Grin-Verlag, München]

  - No. 18696035 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 Lisa Eppel Author


EAN (ISBN-13): 9783640997220
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: GRIN Verlag GmbH Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-10-26T15:51:31+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-28T14:41:58+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783640997220

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-640-99722-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: viral marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640997954 Bedeutung viraler Marketingkampagnen im Web 2.0 (Lisa Eppel)


< naar Archief...