- 5 resultaten
laagste prijs: € 5,81, hoogste prijs: € 17,95, gemiddelde prijs: € 15,13
1
Influence factors of strategy - Stephan Lüdtke
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stephan Lüdtke:

Influence factors of strategy - pocketboek

2011, ISBN: 3656071543

[EAN: 9783656071549], Neubuch, [PU: GRIN Verlag Nov 2011], STRATEGIC; MANAGEMENT, This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Seminar paper from the year 2005 in … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
2
Influence factors of strategy - Stephan Lüdtke
bestellen
bij ZVAB.com
€ 17,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Stephan Lüdtke:

Influence factors of strategy - pocketboek

2011, ISBN: 3656071543

[EAN: 9783656071549], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: GRIN Verlag], STRATEGIC; MANAGEMENT, Druck auf Anfrage Neuware - Printed after ordering - Seminar paper from the year 2005 in the subject Bu… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Influence factors of strategy - Lüdtke, Stephan
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 4,99
(ongeveer € 5,81)
verzending: € 5,221
bestellenGesponsorde link
Lüdtke, Stephan:
Influence factors of strategy - eerste uitgave

2006

ISBN: 9783656071549

GRIN Verlag, Kindle Edition, Auflage: 1, 34 Seiten, Publiziert: 2006-01-27T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Management, Business, Finance & Law, Subjects, Books, Manag… Meer...

Verzendingskosten:Available for download now. (EUR 5.22) Amazon Media EU S.à r.l.
4
Influence factors of strategy - Lüdtke, Stephan
bestellen
bij amazon.de
€ 17,95
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Lüdtke, Stephan:
Influence factors of strategy - pocketboek

2011, ISBN: 9783656071549

GRIN Verlag, Taschenbuch, Auflage: 2. 16 Seiten, Publiziert: 2011-11-30T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9783656071549, 0.11 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Busi… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Wochen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) GRIN Publishing GmbH
5
Influence factors of strategy - Lüdtke, Stephan
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 17,95
verzending: € 2,501
bestellenGesponsorde link
Lüdtke, Stephan:
Influence factors of strategy - nieuw boek

2011, ISBN: 3656071543

2. Auflage Kartoniert / Broschiert Strategic; management, mit Schutzumschlag 11, [PU:GRIN Verlag]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Influence factors of strategy

Seminar paper from the year 2005 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1.8, University of Sheffield, course: Strategic Management, 8 entries in the bibliography, language: English, comment: Question: The management of strategy involves many factors. The impact of the interests of stakeholders is just one. By comparison with the other factors, evaluate how important stakeholders are in strategic management. , abstract: Stakeholders are one factor which influences the strategies of organisations. This assignment evaluates how important they are. According to Johnson et al (2005) strategies are systematic plans to achieve the objectives of an organisation. They are the domain in which organisations operate and have a long term direction. Strategies are affected by an inconstant environment, the constellation of resources and competences and the expectations of stakeholders. There are a lot of other factors, but this essay will describe just these three with examples. However the main part is about stakeholders. The authors define stakeholders as one or more persons with specific interests in companies. The essay will explain the stakeholder analysis and their benefits. It will show how companies could identify, classify their interest groups and how these interests conflict. In the conclusion, the paper evaluates the importance of stakeholders for organisations and their strategies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Influence factors of strategy


EAN (ISBN-13): 9783656071549
ISBN (ISBN-10): 3656071543
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T08:56:19+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-30T15:57:47+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656071549

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-07154-3, 978-3-656-07154-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: alf lüdtke
Titel van het boek: your strategy needs


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783638461832 Influence factors of strategy (Stephan Lüdtke)


< naar Archief...