- 5 resultaten
laagste prijs: € 18,95, hoogste prijs: € 30,10, gemiddelde prijs: € 23,26
1
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - Julia Dietrichs
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Julia Dietrichs:

Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - pocketboek

2012, ISBN: 3656092664

[EAN: 9783656092667], Neubuch, [PU: GRIN Verlag], CORPORATEBRAND; BEHAVIORALBRANDING; KOMMUNIKATION; MARKENIDENTITÄT; BEHAVIORALCORPORATEBRANDING, Druck auf Anfrage Neuware - Printed afte… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - Julia Dietrichs
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Julia Dietrichs:

Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - pocketboek

2012, ISBN: 3656092664

[EAN: 9783656092667], Neubuch, [PU: GRIN Verlag], CORPORATEBRAND; BEHAVIORALBRANDING; KOMMUNIKATION; MARKENIDENTITÄT; BEHAVIORALCORPORATEBRANDING, Druck auf Anfrage Neuware -Studienarbeit… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - Julia Dietrichs
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 28,90
(ongeveer € 29,35)
verzending: € 18,281
bestellenGesponsorde link
Julia Dietrichs:
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - pocketboek

2009

ISBN: 9783656092667

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Kassel (Kommunikations- und Medienmanagement), Veranstaltung: Corporate… Meer...

Nr. A1020413956. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.28)
4
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 28,90
(ongeveer € 30,10)
verzending: € 18,751
bestellenGesponsorde link
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656092667

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Kassel (Kommunikations- und Medienmanagement), Veranstaltung: Corporate… Meer...

Nr. A1020413956. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.75)
5
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding
bestellen
bij Thalia.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Das Konzept des Behavioral Corporate Branding - nieuw boek

2009, ISBN: 9783656092667

Studienarbeit aus dem Jahr 2009 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,3, Universität Kassel (Kommunikations- und Medienmanagement), Veranstaltung: Corporate… Meer...

Nr. A1020413956. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Das Konzept des Behavioral Corporate Branding


EAN (ISBN-13): 9783656092667
ISBN (ISBN-10): 3656092664
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Grin Verlag Jan 2012

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2013-01-10T13:57:09+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-24T22:41:09+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656092667

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-09266-4, 978-3-656-09266-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dietrich jul, dietrichs
Titel van het boek: behavioral branding, corporate branding, konzept


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656092889 Das Konzept des Behavioral Corporate Branding Julia Dietrichs Author (Julia Dietrichs)


< naar Archief...