- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,38, hoogste prijs: € 16,99, gemiddelde prijs: € 14,27
1
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung Anonym Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 16,53
bestellenGesponsorde link

Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung Anonym Author - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656601500

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung / Aus der Reihe: e-fellows.net stipendiaten-wissen Bd.Band 899
bestellen
bij Weltbild.de
€ 16,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung / Aus der Reihe: e-fellows.net stipendiaten-wissen Bd.Band 899 - nieuw boek

2014, ISBN: 365660150X

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Veranstaltung: Marketing & Vertrieb vo… Meer...

Nr. 57002099. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - Anonym
bestellen
bij kobo.com
£ 10,19
(ongeveer € 11,48)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anonym:
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - nieuw boek

2002

ISBN: 9783656601500

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Veran… Meer...

  - E-Book zum download. Verzendingskosten: EUR 0.00
4
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - Anonym
bestellen
bij kobo.com
€ 11,38
bestellenGesponsorde link
Anonym:
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656601500

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Veran… Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - Anonym
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anonym:
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - eerste uitgave

2014, ISBN: 9783656601500

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), Auflage, [PU: GRIN Verlag], [ED: 1], GRIN Verlag, 2014

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung


EAN (ISBN-13): 9783656601500
ISBN (ISBN-10): 365660150X
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-03-15T17:05:26+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-08T11:42:05+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656601500

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-60150-X, 978-3-656-60150-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: kundenbindung, beschwerdemanagement


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640627905 Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung (Huber, Julia)


< naar Archief...