- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,99, hoogste prijs: € 18,95, gemiddelde prijs: € 16,97
1
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - Anonym
bestellen
bij booklooker.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anonym:

Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - pocketboek

2014, ISBN: 9783656601517

[ED: Softcover], [PU: GRIN Verlag], Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Ve… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
2
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - Anonym
bestellen
bij BookDepository.com
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Anonym:

Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - pocketboek

2014, ISBN: 9783656601517

Paperback, [PU: GRIN Publishing], Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 2,0, Berufsakademie f… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung
bestellen
bij Thalia.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - nieuw boek

2014

ISBN: 9783656601517

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Veranstaltung: Marketing & Vertrieb vo… Meer...

Nr. A1033639349. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung
bestellen
bij Thalia.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656601517

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Veranstaltung: Marketing & Vertrieb vo… Meer...

Nr. A1033639349. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung
bestellen
bij Thalia.de
€ 18,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656601517

Studienarbeit aus dem Jahr 2014 im Fachbereich BWL - Offline-Marketing und Online-Marketing, Note: 2,0, Berufsakademie für Bankwirtschaft, Hannover, Veranstaltung: Marketing & Vertrieb vo… Meer...

Nr. A1033639349. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung


EAN (ISBN-13): 9783656601517
ISBN (ISBN-10): 3656601518
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: GRIN Verlag GmbH

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T09:07:35+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-09-19T17:15:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656601517

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-60151-8, 978-3-656-60151-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: beschwerdemanagement


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783640627905 Beschwerdemanagement als Instrument zur Kundenbindung (Huber, Julia)


< naar Archief...