- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,99, hoogste prijs: € 13,31, gemiddelde prijs: € 12,84
1
The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media - Majed Almutairi
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 14,90
(ongeveer € 13,31)
verzending: € 16,081
bestellenGesponsorde link
Majed Almutairi:

The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656693147

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, University of Wisconsin-Milwaukee, course: Marketing Ethics, langu… Meer...

No. 39672225. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 16.08)
2
The Role of Ethics  in Advertising and the Effects of Social Media - Majed Almutairi
bestellen
bij Thalia.de
€ 12,99
verzending: € 8,001
bestellenGesponsorde link

Majed Almutairi:

The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656693147

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, University of Wisconsin-Milwaukee, course: Marketing Ethics, langu… Meer...

Nr. 39672225. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.00)
3
The Role of Ethics  in Advertising and the Effects of Social Media - Majed Almutairi
bestellen
bij Thalia.de
€ 11,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Majed Almutairi:
The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media - nieuw boek

2014

ISBN: 9783656693147

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, University of Wisconsin-Milwaukee, course: Marketing Ethics, langu… Meer...

Nr. 39672225. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
4
The Role of Ethics  in Advertising and the Effects of Social Media - Majed Almutairi
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 13,90
(ongeveer € 12,92)
verzending: € 16,731
bestellenGesponsorde link
Majed Almutairi:
The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media - nieuw boek

2014, ISBN: 9783656693147

Seminar paper from the year 2014 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, University of Wisconsin-Milwaukee, course: Marketing Ethics, langu… Meer...

Nr. 39672225. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.73)
5
The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media als eBook Download von Majed Almutairi - Majed Almutairi
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 12,99
bestellenGesponsorde link
Majed Almutairi:
The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media als eBook Download von Majed Almutairi - nieuw boek

ISBN: 9783656693147

The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media: Majed Almutairi The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media: Majed Almutairi eBooks > Wirtschaft… Meer...

  - No. 22592680 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media


EAN (ISBN-13): 9783656693147
ISBN (ISBN-10): 3656693145
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: GRIN Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-11-05T16:11:27+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-03-20T12:05:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656693147

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-69314-5, 978-3-656-69314-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: majed
Titel van het boek: media ethics, social


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656695820 The Role of Ethics in Advertising and the Effects of Social Media (Majed Almutairi)


< naar Archief...