- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,99, hoogste prijs: € 17,95, gemiddelde prijs: € 15,77
1
The influence of social media on relationship marketing - Doddie Eiee
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 17,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Doddie Eiee:

The influence of social media on relationship marketing - pocketboek

2014, ISBN: 3656693897

[EAN: 9783656693895], Neubuch, [PU: GRIN Verlag Aug 2014], This item is printed on demand - it takes 3-4 days longer - Neuware -Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Communica… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) BuchWeltWeit Inh. Ludwig Meier e.K., Bergisch Gladbach, Germany [57449362] [Rating: 5 (von 5)]
2
The influence of social media on relationship marketing - Doddie Eiee
bestellen
bij ZVAB.com
€ 17,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Doddie Eiee:

The influence of social media on relationship marketing - pocketboek

2014, ISBN: 3656693897

[EAN: 9783656693895], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: GRIN Verlag], Druck auf Anfrage Neuware -Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Techno… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
The influence of social media on relationship marketing - Doddie Eiee
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 13,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Doddie Eiee:
The influence of social media on relationship marketing - pocketboek

ISBN: 3656693897

The influence of social media on relationship marketing ab 13.99 € als Taschenbuch: 1. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, Medienwissenschaft, Medien > Bücher, GRIN Publishing

Nr. 22700830. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
The influence of social media on relationship marketing - Doddie Eiee
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Doddie Eiee:
The influence of social media on relationship marketing - pocketboek

ISBN: 3656693897

The influence of social media on relationship marketing ab 14.99 € als Taschenbuch: 1. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Wirtschaft & Soziales, Medien > Bücher, GRIN Verlag

Nr. 22700830. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
5
The influence of social media on relationship marketing
bestellen
bij eBook.de
€ 13,99
bestellenGesponsorde link
The influence of social media on relationship marketing - nieuw boek

ISBN: 3656693897

The influence of social media on relationship marketing ab 13.99 EURO 1. Auflage Medien > Bücher

Nr. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Influence of Social Media on Relationship Marketing

Bachelor Thesis from the year 2012 in the subject Communications - Multimedia, Internet, New Technologies, grade: 2:1, , language: English, abstract: Relationship and Social media are the two terms that coexist interdependently. Due to the trending power growth of social media, the power has practically gone with the customer side in business areas as social media has given customers convenient access to information. Over times, relationship marketing was only associated with the efforts pulled offline. So to prove the principle aim, three case studies would be considered that would relate the role of online medium that is Social media, in building Customer valued relationships. To examine the details of the provided case studies, exploratory approach is adopted by considering the role of social media used for the sake of marketing. By providing sufficient examples and instances, it will be delineated that customer's trust and loyalty can be achieved by making use of the online media. The study would be concluded by generalizing the main aspects that determine the customer relationship and how they are influenced by social media.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Influence of Social Media on Relationship Marketing


EAN (ISBN-13): 9783656693895
ISBN (ISBN-10): 3656693897
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: Grin Verlag Gmbh Aug 2014

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T09:11:04+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-19T22:25:07+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783656693895

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-656-69389-7, 978-3-656-69389-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: marketing social media, relationship marketing, influence marketing


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656644323 The influence of social media on relationship marketing (Doddie Eiee)


< naar Archief...