- 5 resultaten
laagste prijs: € 26,93, hoogste prijs: € 95,28, gemiddelde prijs: € 49,13
1
The Social Web in the Hotel Industry / The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests / Nadine Chehimi / Taschenbuch / Paperback / Englisch / 2013 - Chehimi, Nadine
bestellen
bij booklooker.de
€ 30,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Chehimi, Nadine:

The Social Web in the Hotel Industry / The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests / Nadine Chehimi / Taschenbuch / Paperback / Englisch / 2013 - pocketboek

2013, ISBN: 9783658045432

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with eac… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
The Social Web in the Hotel Industry  The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests  Nadine Chehimi  Taschenbuch  Paperback  Englisch  2013 - Chehimi, Nadine
bestellen
bij booklooker.de
€ 28,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Chehimi, Nadine:

The Social Web in the Hotel Industry The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests Nadine Chehimi Taschenbuch Paperback Englisch 2013 - pocketboek

2013, ISBN: 9783658045432

[ED: Taschenbuch], [PU: Springer Fachmedien Wiesbaden], The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with eac… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
3
The Social Web in the Hotel Industry by Nadine Chehimi Paperback | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 138,95
(ongeveer € 95,28)
bestellenGesponsorde link
The Social Web in the Hotel Industry by Nadine Chehimi Paperback | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9783658045432

The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with each other in order to cherish friendships and make new acq… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
The Social Web in the Hotel Industry The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests - Chehimi, Nadine
bestellen
bij booklooker.de
€ 63,63
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Chehimi, Nadine:
The Social Web in the Hotel Industry The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests - gebruikt boek

2013, ISBN: 9783658045432

[PU: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH], Buchschnitt verkürzt - gepflegter, sauberer Zustand - Ausgabejahr 2014 24374172/12, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 20… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchpark GmbH
5
bestellen
bij buchfreund.de
€ 26,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Chehimi, Nadine:
The Social Web in the Hotel Industry The Impact of the Social Web on the Information Process of German Hotel Guests 2014 - gebruikt boek

2013, ISBN: 9783658045432

2014 Buchschnitt verkürzt - gepflegter, sauberer Zustand - Ausgabejahr 2014 24374172/12 Versandkostenfreie Lieferung Tourist information search,The social web,The German hotel market,, [P… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Social Web in the Hotel Industry by Nadine Chehimi Paperback | Indigo Chapters

The social web is defined as the social part of the Internet that enables (personally unknown) people to socially interact with each other in order to cherish friendships and make new acquaintances. The social web's current significance exceeds this initial focus, by also encompassing corporate and commercial activities. Nadine Chehimi examines to what extent the social web influences the information process of German hotel guests. In addition to the presentation of the social web's development and current state of use, general and tourist information processes as well as the German hotel market are described. With the help of a standardized guest survey, the author presents the exact role the social web currently plays in the tourist information search.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Social Web in the Hotel Industry by Nadine Chehimi Paperback | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9783658045432
ISBN (ISBN-10): 3658045434
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: Nadine Chehimi

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-01-17T21:13:11+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-05T16:18:16+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783658045432

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-658-04543-4, 978-3-658-04543-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: nadine, sales
Titel van het boek: hot, social web, indus, the web, the process, the hotel book


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783658045449 The Social Web in the Hotel Industry (Nadine Chehimi)


< naar Archief...