- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,90, hoogste prijs: € 106,99, gemiddelde prijs: € 62,67
1
Online Channel Integration / Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores / Jochen Binder / Taschenbuch / Book / Englisch / 2013 / Gabler, Betriebswirt.-Vlg / EAN 9783658045722 - Binder, Jochen
bestellen
bij booklooker.de
€ 35,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Binder, Jochen:

Online Channel Integration / Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores / Jochen Binder / Taschenbuch / Book / Englisch / 2013 / Gabler, Betriebswirt.-Vlg / EAN 9783658045722 - pocketboek

2013, ISBN: 9783658045722

[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler, Betriebswirt.-Vlg], Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase.… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
2
Online Channel Integration  Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores  Jochen Binder  Taschenbuch  Book  Englisch  2013  Gabler, Betriebswirt.-Vlg  EAN 9783658045722 - Binder, Jochen
bestellen
bij booklooker.de
€ 33,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Binder, Jochen:

Online Channel Integration Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores Jochen Binder Taschenbuch Book Englisch 2013 Gabler, Betriebswirt.-Vlg EAN 9783658045722 - pocketboek

2013, ISBN: 9783658045722

[ED: Taschenbuch], [PU: Gabler, Betriebswirt.-Vlg], Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase.… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
3
Online Channel Integration
bestellen
bij Springer.com
€ 53,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Online Channel Integration - nieuw boek

ISBN: 9783658045722

Today, most firms employ online and offline distribution channels. Customers combine both channels for information search and purchase. However, researchers and practitioners are still la… Meer...

Nr. 978-3-658-04572-2. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
4
Online Channel Integration - Binder
bestellen
bij Averdo.com
€ 83,09
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Binder:
Online Channel Integration - pocketboek

2014, ISBN: 9783658045722

Erscheinungsdatum: 26.11.2013, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: Online Channel Integration, Titelzusatz: Value Creation and Customer Reactions in Online and P… Meer...

Nr. Verzendingskosten:, Next Day, DE. (EUR 0.00)
5
Online Channel Integration
bestellen
bij BookSpot.nl
€ 106,99
bestellenGesponsorde link
Online Channel Integration - pocketboek

ISBN: 9783658045722

Het boek 'Online Channel Integration' van Jochen Binder koop je bij bookspot.be, nu voor €106.99! Engelse Boeken Managementboeken Alle managementboeken Engelse Boeken > Manageme… Meer...

Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten bookspot.nl

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores


EAN (ISBN-13): 9783658045722
ISBN (ISBN-10): 3658045728
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2014
Uitgever: Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-08-03T17:43:52+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-29T03:14:41+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783658045722

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-658-04572-8, 978-3-658-04572-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: binder
Titel van het boek: creation, integration, binder


Gegevens van de uitgever

Auteur: Jochen Binder
Titel: Online Channel Integration - Value Creation and Customer Reactions in Online and Physical Stores
Uitgeverij: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
281 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2013-11-26
Wiesbaden; DE
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 3,949 kg
Taal: Engels
53,49 € (DE)
54,99 € (AT)
59,00 CHF (CH)
POD
XX, 281 p. 42 illus.

BC; Business and Management, general; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Betriebswirtschaft und Management; Verstehen; Management; Channel integration; Marketing; Sales; E-Commerce; Multichannel Management; Marketing; Market Research/Competitive Intelligence; Business and Management; Marketing; Market Research and Competitive Intelligence; Marketing und Vertrieb; Marktforschung; EA

Definition and Operationalization of Online Channel Integration.- Experimental Analysis of the Relationship between Online Integration and Customer Reactions.- Implications for Companies operating Online and Offline Distribution Channels.- Managerial Suggestions for the Implementation of an Integrated Channel System. 

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783658045739 Online Channel Integration (Jochen Binder)


< naar Archief...