- 5 resultaten
laagste prijs: € 42,79, hoogste prijs: € 69,54, gemiddelde prijs: € 60,58
1
Social Media for Scientific Institutions
bestellen
bij Springer.com
€ 42,79
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Social Media for Scientific Institutions - nieuw boek

ISBN: 9783658088224

This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the comm… Meer...

Nr. 978-3-658-08822-4. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Social Media for Scientific Institutions - Daniel Hurrle/ Julia Postatny
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 69,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Daniel Hurrle/ Julia Postatny:

Social Media for Scientific Institutions - nieuw boek

ISBN: 9783658088224

Social Media for Scientific Institutions ab 69.49 € als pdf eBook: How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool. Aus dem Bereich: eBooks, Fachthemen & Wissensc… Meer...

Nr. 23629608. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
3
Social Media for Scientific Institutions : How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool - Pelayo Correa
bestellen
bij hive.co.uk
£ 43,34
(ongeveer € 51,61)
bestellenGesponsorde link
Pelayo Correa:
Social Media for Scientific Institutions : How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool - nieuw boek

ISBN: 9783658088224

; PDF; Business,Finance and Law > Business & management > Management & management techniques, Springer Netherlands

No. 9783658088224. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Social Media for Scientific Institutions - Daniel Hurrle; Julia Postatny
bestellen
bij lehmanns.de
€ 69,54
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Daniel Hurrle; Julia Postatny:
Social Media for Scientific Institutions - eerste uitgave

2015, ISBN: 9783658088224

How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer Gabler], [ED: 1], Springer Gabler, 2015

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Social Media for Scientific Institutions
bestellen
bij eBook.de
€ 69,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Social Media for Scientific Institutions - nieuw boek

ISBN: 9783658088224

Social Media for Scientific Institutions - How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool: ab 69.49 € Medien > Bücher > E-books

Nr. 23629608. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Social Media for Scientific Institutions


EAN (ISBN-13): 9783658088224
Verschijningsjaar: 2015
Uitgever: Springer Gabler

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-05-21T20:08:14+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-13T04:12:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783658088224

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-658-08822-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: juli daniel, post julia
Titel van het boek: institutio, social media marketing


Gegevens van de uitgever

Auteur: Daniel Hurrle; Julia Postatny
Titel: BestMasters; Social Media for Scientific Institutions - How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool
Uitgeverij: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
117 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2015-01-30
Wiesbaden; DE
Taal: Engels
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XVIII, 117 p. 34 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Benchmark Analysis; Communication Sciences; Marketing; Monitoring; Online Survey; C; Marketing; Management; Public Administration; Business and Management; Management und Managementtechniken; Öffentliche Verwaltung; BC

Social Media Environment and Marketing.- Scientific Institutions and Young Academics.- Online Survey, Benchmark Analysis and Expert Interviews.- Social Media Concept: Content, Platforms, Monitoring.
Study in the field of economic sciences Includes supplementary material: sn.pub/extras

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783658088217 Social Media for Scientific Institutions: How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool (Daniel Hurrle; Julia Postatny)


< naar Archief...