- 5 resultaten
laagste prijs: € 57,67, hoogste prijs: € 116,79, gemiddelde prijs: € 82,20
1
bestellen
bij Biblio.com
$ 131,47
(ongeveer € 116,79)
verzending: € 10,621
bestellenGesponsorde link
Passent Tantawi:

The Ethical Dilemma of Advertising - pocketboek

ISBN: 9783659490705

LAP LAMBERT Academic Publishing. Paperback. New. Paperback. 176 pages. Dimensions: 8.7in. x 5.9in. x 0.4in.Sex sells, but should it This is one of the great myths of Ethical Advertising… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 10.62 BuySomeBooks
2
The Ethical Dilemma of Advertising - Ayat Yehia, Passent Tantawi, Mohamed Farid El Sahn
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 57,67
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Ayat Yehia, Passent Tantawi, Mohamed Farid El Sahn:

The Ethical Dilemma of Advertising - pocketboek

2013, ISBN: 3659490709

Taschenbuch, [EAN: 9783659490705], LAP LAMBERT Academic Publishing, LAP LAMBERT Academic Publishing, Book, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], 2013-12-04, LAP LAMBERT Academic Publishi… Meer...

  - Neuware Verzendingskosten:Innerhalb EU, Schweiz und Liechtenstein (sofern Lieferung möglich). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen (EUR 3.00) dodax-shop-eu
3
The Ethical Dilemma of Advertising - Ayat Yehia, Passent Tantawi, Mohamed Farid El Sahn
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 50,94
(ongeveer € 60,44)
verzending: € 6,751
bestellenGesponsorde link
Ayat Yehia, Passent Tantawi, Mohamed Farid El Sahn:
The Ethical Dilemma of Advertising - pocketboek

2013

ISBN: 3659490709

Paperback, [EAN: 9783659490705], LAP LAMBERT Academic Publishing, LAP LAMBERT Academic Publishing, Book, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], 2013-12-04, LAP LAMBERT Academic Publishing… Meer...

  - Nouveau produit Verzendingskosten:Europe zone 1 : GBP 5,48 par produit.. Usually dispatched within 1-2 business days (EUR 6.75) Book Depository
4
The Ethical Dilemma of Advertising - Yehia Ayat, Tantawi Passent
Yehia Ayat, Tantawi Passent:
The Ethical Dilemma of Advertising - nieuw boek

2013, ISBN: 9783659490705

Soort: Met illustraties; Taal: Engels; Afmetingen: 10x229x152 mm; Gewicht: 268,00 gram; Verschijningsdatum: december 2013; ISBN10: 3659490709; ISBN13: 9783659490705; , Engelstalig | Pape… Meer...

  - Nieuw, 5-10 werkdagen Verzendingskosten:5-10 werkdagen, exclusief verzendingskosten bol.com
5
The Ethical Dilemma of Advertising - Yehia, Ayat; Tantawi, Passent; El Sahn, Mohamed Farid
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 97,11
verzending: € 24,901
bestellenGesponsorde link
Yehia, Ayat; Tantawi, Passent; El Sahn, Mohamed Farid:
The Ethical Dilemma of Advertising - pocketboek

2013, ISBN: 3659490709

[EAN: 9783659490705], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing]

  - NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 24.90 Irish Booksellers, Rumford, ME, U.S.A. [57531671] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Ethical Dilemma of Advertising


EAN (ISBN-13): 9783659490705
ISBN (ISBN-10): 3659490709
pocket book
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T09:39:11+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2016-09-09T01:29:37+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783659490705

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-659-49070-9, 978-3-659-49070-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: passent


< naar Archief...