- 5 resultaten
laagste prijs: € 33,69, hoogste prijs: € 106,99, gemiddelde prijs: € 49,81
1
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships
bestellen
bij Springer.com
€ 106,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships - nieuw boek

ISBN: 9783790819038

Challenged by increasing competition and globalization, third party logistics service providers (3PLs) can become more successful by focusing on customer loyalty. Within long-term custome… Meer...

Nr. 978-3-7908-1903-8. Verzendingskosten:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships | Findings from Studies in Germany and the USA | David L. Cahill | Taschenbuch | Contributions to Management Science | Paperback | xiv | 2006 - Cahill, David L.
bestellen
bij booklooker.de
€ 36,40
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Cahill, David L.:

Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships | Findings from Studies in Germany and the USA | David L. Cahill | Taschenbuch | Contributions to Management Science | Paperback | xiv | 2006 - pocketboek

2006, ISBN: 9783790819038

[ED: Taschenbuch], [PU: Physica], To manage an effective customer loyalty program, third party logistics service providers (3PLs) must understand the determining factors, as well as cultu… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
3
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships / Findings from Studies in Germany and the USA / David L. Cahill / Taschenbuch / Contributions to Management Science / Paperback / xiv / 2006 - Cahill, David L.
bestellen
bij booklooker.de
€ 36,98
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Cahill, David L.:
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships / Findings from Studies in Germany and the USA / David L. Cahill / Taschenbuch / Contributions to Management Science / Paperback / xiv / 2006 - pocketboek

2006

ISBN: 9783790819038

[ED: Taschenbuch], [PU: Physica], To manage an effective customer loyalty program, third party logistics service providers (3PLs) must understand the determining factors, as well as cultu… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Buchbär
4
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships - David L. Cahill
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David L. Cahill:
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships - pocketboek

2007, ISBN: 9783790819038

*Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships* - Findings from Studies in Germany and the USA. Auflage 2007 / Taschenbuch für 34.99 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, W… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
5
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships - David L. Cahill
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 33,69
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
David L. Cahill:
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships - pocketboek

2007, ISBN: 9783790819038

*Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships* - Findings from Studies in Germany and the USA. Auflage 2007 / Taschenbuch für 33.69 € / Aus dem Bereich: Bücher, Wissenschaft, W… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships

Introduction.- Basic concepts.- Theoretical framework.- Research model.- Methodology and sample characteristics.- Operationalization and measurement.- Structural models.- Conclusion.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships


EAN (ISBN-13): 9783790819038
ISBN (ISBN-10): 3790819034
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Physica-Verlag HD
309 Bladzijden
Gewicht: 0,505 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-15T09:00:56+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-10T00:26:45+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783790819038

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-7908-1903-4, 978-3-7908-1903-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cahill, david
Titel van het boek: findings, part, customer loyality third party logistics relationships, custom, usa, germany the 2006


Gegevens van de uitgever

Auteur: David L. Cahill
Titel: Contributions to Management Science; Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships - Findings from Studies in Germany and the USA
Uitgeverij: Physica; Physica
309 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2006-10-16
Heidelberg; DE
Taal: Engels
106,99 € (DE)
109,99 € (AT)
118,00 CHF (CH)
Available
XIV, 309 p.

BC; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Management; Management spezifischer Bereiche; Verstehen; Management; Customer Loyalty; Empirical Study; Logistics; Marketing; Third Party Logistics; Operations Management; Marketing; Marketing und Vertrieb; EA

Basic concepts.- Theoretical framework.- Research model.- Methodology and sample characteristics.- Operationalization and measurement.- Structural models.- Conclusion.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783790819045 Customer Loyalty in Third Party Logistics Relationships (David L. Cahill)


< naar Archief...