- 5 resultaten
laagste prijs: € 74,00, hoogste prijs: € 74,00, gemiddelde prijs: € 74,00
1
Diplom.de: Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - eBook - Julia Treike, Dorle Springer,
bestellen
bij Weltbild.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Julia Treike, Dorle Springer,:

Diplom.de: Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - eBook - nieuw boek

ISBN: 9783832481889

Diplom.de: Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel. Inhaltsangabe:Einleitung: Sind Kundenkarten im mittelständischen Einzelhandel empfehlenswert? Die v… Meer...

55156551. Verzendingskosten:in stock, , , sofort als Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - Dorle Springer/ Julia Treike
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Dorle Springer/ Julia Treike:

Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - nieuw boek

ISBN: 9783832481889

Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel ab 74 € als pdf eBook: Am Beispiel der Bekleidungsbranche. 1. Auflage. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Med… Meer...

Verzendingskosten:In stock (Download), , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
3
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - Dorle Springer/ Julia Treike
bestellen
bij eBook.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dorle Springer/ Julia Treike:
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - nieuw boek

ISBN: 9783832481889

Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - Am Beispiel der Bekleidungsbranche. 1. Auflage: ab 74 € eBooks > Wirtschaft Diplomica Verlag eBook als pdf, D… Meer...

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
4
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - Dorle Springer/ Julia Treike
bestellen
bij eBook.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dorle Springer/ Julia Treike:
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - nieuw boek

ISBN: 9783832481889

Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - Am Beispiel der Bekleidungsbranche. 1. Auflage: ab 74 € eBooks > Wirtschaft Diplomica Verlag, Diplomica Verlag

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
5
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - Dorle Springer; Julia Treike
bestellen
bij lehmanns.de
€ 74,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dorle Springer; Julia Treike:
Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel - eerste uitgave

2004, ISBN: 9783832481889

Am Beispiel der Bekleidungsbranche, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: diplom.de], [ED: 1], diplom.de, 2004

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel


EAN (ISBN-13): 9783832481889
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Diplomica Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-21T17:19:07+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-30T14:44:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783832481889

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8324-8188-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: dörle, springer


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783838681887 Kundenkarten als Kundenbindungsinstrument im mittelständischen Einzelhandel: Am Beispiel der Bekleidungsbranche Dorle Springer Author (Dorle Springer,Julia Treike)


< naar Archief...