- 5 resultaten
laagste prijs: € 49,44, hoogste prijs: € 55,08, gemiddelde prijs: € 50,57
1
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 59,90
(ongeveer € 55,08)
verzending: € 16,551
bestellenGesponsorde link
Christina Holweg:

Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - nieuw boek

2009, ISBN: 9783834982223

Christina Holweg geht der Frage nach, welche Leistungsbereiche für Handelsunternehmen Consumer Value generieren. Sie leitet ein erweitertes Category Management-Modell ab, das auch qualita… Meer...

No. 29367443. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 16.55)
2
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - Christina Holweg
bestellen
bij Thalia.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Christina Holweg:

Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - nieuw boek

2009, ISBN: 9783834982223

Christina Holweg geht der Frage nach, welche Leistungsbereiche für Handelsunternehmen Consumer Value generieren. Sie leitet ein erweitertes Category Management-Modell ab, das auch qualita… Meer...

Nr. 29367443. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
3
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - Christina Holweg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christina Holweg:
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - nieuw boek

2009

ISBN: 9783834982223

Kritische Diskussion und empirische Evaluierung, 2009, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)
4
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - Christina Holweg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christina Holweg:
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783834982223

Kritische Diskussion und empirische Evaluierung, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Gabler Verlag], Seiten: 246, [ED: 1], Gabler Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - Christina Holweg
bestellen
bij lehmanns.de
€ 49,44
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christina Holweg:
Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783834982223

Kritische Diskussion und empirische Evaluierung, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Gabler Verlag], [ED: 1], Gabler Verlag, 2009

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR


EAN (ISBN-13): 9783834982223
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Gabler Verlag
246 Bladzijden
Taal: ger/Deutsch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-10-04T08:11:39+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-04-16T00:34:04+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783834982223

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8349-8222-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: management value, management model


Gegevens van de uitgever

Auteur: Christina Holweg
Titel: Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR - Kritische Diskussion und empirische Evaluierung
Uitgeverij: Gabler Verlag; Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler
246 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-12-18
Wiesbaden; DE
Taal: Duits
49,44 € (DE)
49,44 € (AT)
56,26 CHF (CH)
Available
XXII, 246 S. 32 Abb.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Category Management; Consumer Value; Design; ECR; Konsumgüterindustrie; Management-Modell; Marktforschung; C; Marketing; Marketing; Business and Management; BC

Category Management als Teil von ECR; Category Management; Consumer Value; Methodisches Design und Durchführung der Erhebungsarbeit; Ergebnisse der Untersuchung; Implikationen für Wissenschaft und Praxis

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783834916952 Consumer Value im Category Management-Modell nach ECR (Christina Holweg)


< naar Archief...