- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,70, hoogste prijs: € 75,48, gemiddelde prijs: € 32,15
1
The App and Mobile Case Study Book - Rob Ford
bestellen
bij BookDepository.com
€ 73,60
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rob Ford:

The App and Mobile Case Study Book - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9783836528801

Hardback, [PU: Taschen GmbH], This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phon… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
The App and Mobile Case Study Book - Rob Ford
bestellen
bij BookDepository.com
€ 75,48
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Rob Ford:

The App and Mobile Case Study Book - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9783836528801

Hardback, [PU: Taschen GmbH], This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phon… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 4,06
bestellenGesponsorde link
Ford, Rob (Editor), and Wiedemann, Julius (Editor):
The App & Mobile Case Study Book - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 9783836528801

Hard cover, Acceptable, Used-Acceptable. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library w… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Waltham Abbey, Essex, Phatpocket Limited
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 1,70
bestellenGesponsorde link
Julius Wiedemann & Rob Ford:
The App and Mobile Case Study Book - pocketboek

2012, ISBN: 9783836528801

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Gloucester, GLOS, Reuseabook
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,44
(ongeveer € 5,92)
verzending: € 19,311
bestellenGesponsorde link
Ford, Rob [Editor]; Wiedemann, Julius [Editor];:
The App & Mobile Case Study Book - pocketboek

2011, ISBN: 9783836528801

TASCHEN, 2011-12-15. Paperback. Used: Good., TASCHEN, 2011-12-15, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.31 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The App & Mobile Case Study Book

The mobile revolution: Find out how to make the most of it
 
This guide focuses on what is a must for all brands if they are to be leaders in the future: being mobile. From applications for mobile devices, such as phones and tablets, to mobile websites, the book includes over 80 stories of how each has cracked into the newest market on the internet, where users are connected 24/7. The five chapters—Games, m-commerce, Promotional, Social, and Utilities—include the likes of Angry Birds, Jamie’s 20 Minute Meals, Stephen Fry’s myFry app, Flipboard, TweetDeck, Instagram, Adobe Ideas, BBC News, and SAS Survival Guide. This book is a must for anyone willing to understand the world of mobile and connectivity: the two ingredients at the very core of communication these days. Jumping on the mobile bandwagon has enabled numerous companies to prosper and discover new markets. Introduced by Ralph Simon ("the Father of the Ring Tone"), this book is particularly aimed at designers, advertising and communication professionals, product managers, and interactive agencies, but will also be of interest to anyone curious about exploiting the mobile experience.
Over 80 in-depth case studies of best-selling and award-winning apps and mobile sites Apps and mobile sites for all platforms, including iPad, iPhone, Android, Blackberry, and Windows Mobile Key numbers and statistics never seen before about the success of the apps In-depth introductions to each field covered: games, commerce, promotional, social networking, and utilities

Gedetalleerde informatie over het boek. - The App & Mobile Case Study Book


EAN (ISBN-13): 9783836528801
ISBN (ISBN-10): 3836528800
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Ford, Rob, Wiedermann, Julius, Taschen GmbH

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-12-14T11:23:31+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-07T09:36:56+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836528801

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8365-2880-0, 978-3-8365-2880-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: julius, wiedermann, wiedemann, app, siti, mobile, rob ford
Titel van het boek: the mobile book, mobil, first case, more mobile, study, look book, ovo book, varia


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836528825 Mobile case study book (Collectif)


< naar Archief...