- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,00, hoogste prijs: € 34,99, gemiddelde prijs: € 24,83
1
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - Anke Müller
bestellen
bij Perlego.com
€ 8,00 (Huur/maand)
verzending: € 0,001
bestellen (Huur/maand)Gesponsorde link
Anke Müller:

Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen (Maandelijkse huur. Jaarlijks abonnement)

ISBN: 9783836616188

Durch Globalisierung, technischen Fortschritt und mehr Qualitätsbewusstsein haben sich in den letzten Jahren zahlreiche Konkurrenten in den verschiedensten Branchen - auch im Tourismus - … Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - Anke Müller
bestellen
bij lehmanns.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Anke Müller:

Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783836616188

Kundenzufriedenheit als Qualitätsmaßstab, eBooks, eBook Download (PDF), Durch Globalisierung, technischen Fortschritt und mehr Qualitätsbewusstsein haben sich in den letzten Jahren zahlre… Meer...

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
3
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - Anke Müller
bestellen
bij Weltbild.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anke Müller:
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - nieuw boek

2009

ISBN: 3836616181

Durch Globalisierung, technischen Fortschritt und mehr Qualitätsbewusstsein haben sich in den letzten Jahren zahlreiche Konkurrenten in den verschiedensten Branchen - auch im Tourismus - … Meer...

Nr. 29857208. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
4
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - Anke Müller
bestellen
bij Perlego.com
$ 12,00 (Huur/maand)
(ongeveer € 11,17)
verzending: € 0,001
bestellen (Huur/maand)Gesponsorde link
Anke Müller:
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen (Maandelijkse huur. Jaarlijks abonnement)

ISBN: 9783836616188

Business General Qualitätsmanagement, Kundenzufriedenheit, Gästezufriedenheit, Tourismusindustrie, Fremdenverkehrsgebiet, Verbraucherzufriedenheit, Tourismus, Servicequalität, Destination… Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 34,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Anke Müller:
Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783836616188

Kundenzufriedenheit als Qualitätsmaßstab, [ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Diplomica Verlag GmbH]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen


EAN (ISBN-13): 9783836616188
ISBN (ISBN-10): 3836616181
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Diplomica Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-07T07:25:24+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-30T21:38:08+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836616188

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8366-1618-1, 978-3-8366-1618-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: kundenzufriedenheit, qualitätsmanagement


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783838699509 Qualitätsmanagement in Tourismus-Destinationen (Anke Müller)


< naar Archief...