- 5 resultaten
laagste prijs: € 38,00, hoogste prijs: € 39,91, gemiddelde prijs: € 38,38
1
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 45,90
(ongeveer € 39,91)
verzending: € 15,651
bestellenGesponsorde link
Martin Witt:

Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche - nieuw boek

2009, ISBN: 9783836630221

Inhaltsangabe:Einleitung: Der Wettbewerb in der Automobilbranche wird härter und die Klagen vieler Automobilhersteller und Automobilhändler lauter. Ein reifer, zyklischer und wettbewerbsi… Meer...

  - No. 37266375. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten. (EUR 15.65)
2

Martin Witt:

Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche - nieuw boek

ISBN: 9783836630221

Inhaltsangabe:Einleitung: Der Wettbewerb in der Automobilbranche wird härter und die Klagen vieler Automobilhersteller und Automobilhändler lauter. Ein reifer, zyklischer und wettbewerbsi… Meer...

  - Nr. 37266375 Verzendingskosten:Bücher und alle Bestellungen die ein Buch enthalten sind versandkostenfrei, sonstige Bestellungen innerhalb Deutschland EUR 3,-, ab EUR 20,- kostenlos, Bürobedarf EUR 4,50, kostenlos ab EUR 45,-, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche als eBook Download von Martin Witt - Martin Witt
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 38,00
bestellenGesponsorde link
Martin Witt:
Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche als eBook Download von Martin Witt - nieuw boek

ISBN: 9783836630221

Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche: Martin Witt Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche: Martin Witt eBooks > Wirtschaft, Diplom.de

  - No. 21629560 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche als eBook von Martin Witt - Diplom.de
bestellen
bij eBook.de
€ 38,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Diplom.de:
Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche als eBook von Martin Witt - nieuw boek

ISBN: 9783836630221

Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche ab 38 EURO Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche ab 38 EURO eBooks > Wirtschaft

  - No. 21629560 Verzendingskosten:, , DE (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 38,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Witt:
Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783836630221

[ED: 1], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: diplom.de]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche


EAN (ISBN-13): 9783836630221
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Diplomica Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-01-23T06:53:59+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-06-21T02:10:44+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836630221

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8366-3022-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: witt
Titel van het boek: kundenbindungsprogramm


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783656997900 Kundenbindungsprogramme in der Automobilbranche als eBook Download von Martin Witt (Martin Witt)


< naar Archief...