- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,00, hoogste prijs: € 18,28, gemiddelde prijs: € 14,06
1
bestellen
bij Thalia.ch
CHF 19,90
(ongeveer € 18,28)
verzending: € 12,651
bestellenGesponsorde link
Martin Grolms:

Kulturelle Determinanten in der Werbung - nieuw boek

ISBN: 9783836642422

Kultur ist die wesentliche Barriere der interkulturellen Standardisierung von Texten. Wie jedoch begrenzt Kultur das interkulturelle Verstehen von Texten? Welche visuellen und verbalen As… Meer...

  - No. 24606701 Verzendingskosten:DE (EUR 12.65)
2
Kulturelle Determinanten in der Werbung - Martin Grolms
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 13,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Martin Grolms:

Kulturelle Determinanten in der Werbung - nieuw boek

ISBN: 9783836642422

Eine kontrastive Analyse südafrikanischer und deutscher Werbeanzeigen Kultur ist die wesentliche Barriere der interkulturellen Standardisierung von Texten. Wie jedoch begrenzt Kultur das … Meer...

  - Ebook, Deutsch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
3
Kulturelle Determinanten in der Werbung als eBook Download von Martin Grolms - Martin Grolms
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 13,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Grolms:
Kulturelle Determinanten in der Werbung als eBook Download von Martin Grolms - nieuw boek

ISBN: 9783836642422

Kulturelle Determinanten in der Werbung:Eine kontrastive Analyse südafrikanischer und deutscher Werbeanzeigen Martin Grolms Kulturelle Determinanten in der Werbung:Eine kontrastive Analys… Meer...

  - No. 12846562 Verzendingskosten:, , DE (EUR 0.00)
4
Kulturelle Determinanten in der Werbung als eBook von Martin Grolms - Diplomica Verlag
bestellen
bij eBook.de
€ 13,00
bestellenGesponsorde link
Diplomica Verlag:
Kulturelle Determinanten in der Werbung als eBook von Martin Grolms - nieuw boek

ISBN: 9783836642422

Kulturelle Determinanten in der Werbung ab 13 EURO Eine kontrastive Analyse südafrikanischer und deutscher Werbeanzeigen Kulturelle Determinanten in der Werbung ab 13 EURO Eine kontrastiv… Meer...

  - No. 12846562. Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Kulturelle Determinanten in der Werbung - Martin Grolms
bestellen
bij lehmanns.de
€ 13,00
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Martin Grolms:
Kulturelle Determinanten in der Werbung - eerste uitgave

2010, ISBN: 9783836642422

Eine kontrastive Analyse südafrikanischer und deutscher Werbeanzeigen, [ED: 1], eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Diplomica Verlag]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kulturelle Determinanten in der Werbung


EAN (ISBN-13): 9783836642422
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Diplomica Verlag

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-24T20:51:34+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-12-14T15:02:23+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783836642422

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-8366-4242-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: martin willing
Titel van het boek: determinanten


Gegevens van de uitgever

Auteur: Martin Grolms
Titel: Kulturelle Determinanten in der Werbung - Eine kontrastive Analyse südafrikanischer und deutscher Werbeanzeigen
Uitgeverij: Diplomica Verlag
118 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-06-04
Taal: Duits
13,00 € (DE)
13,00 € (AT)
Not available (reason unspecified)
PDF-Format

EA; E107; Nonbooks, PBS / Medien, Kommunikation/Kommunikationswissenschaft; Kommunikationswissenschaft; Werbeanzeigen; Werbung; interkulturelle Kommunikation; Kulturvergleich; Semiotik; BC


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783836692427 Kulturelle Determinanten in der Werbung (Grolms, Martin)


< naar Archief...