- 5 resultaten
laagste prijs: € 43,82, hoogste prijs: € 52,92, gemiddelde prijs: € 48,68
1
City Brand Image Jessica Abouzeid Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 52,92
bestellenGesponsorde link

City Brand Image Jessica Abouzeid Author - nieuw boek

2015, ISBN: 9783845404028

Cities are more and more eager to create a positive brand image about themselves in the eyes of their customers. A recent trend in city branding has been to stage large events, also known… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo - Abouzeid, Jessica
bestellen
bij amazon.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Abouzeid, Jessica:

City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo - pocketboek

2011, ISBN: 9783845404028

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-07-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.4 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Market… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
3
City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo - Abouzeid, Jessica
bestellen
bij amazon.de
€ 43,82
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Abouzeid, Jessica:
City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo - pocketboek

2011

ISBN: 9783845404028

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-07-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.4 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Market… Meer...

Verzendingskosten:Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00)
4
City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo - Abouzeid, Jessica
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 48,65
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Abouzeid, Jessica:
City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo - pocketboek

2011, ISBN: 9783845404028

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 116 Seiten, Publiziert: 2011-07-02T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.18 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Management, Business & Karriere, Marke… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager, Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
5
City Brand Image A resident¿s perspective on the 2015 Milan Expo - Abouzeid, Jessica
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Abouzeid, Jessica:
City Brand Image A resident¿s perspective on the 2015 Milan Expo - nieuw boek

2011, ISBN: 3845404027

Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:LAP LAMBERT Academic Publishing]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo

Cities are more and more eager to create a positive brand image about themselves in the eyes of their "customers". A recent trend in city branding has been to stage large events, also known as flagship events, with the hopes to contribute to city image change. However, as cities develop innovative marketing strategies to compete against one another for tourists, investors, companies, talents and so forth, research has scarcely focused on one of the main city target groups: its residents. In this regards, an empirical study is conducted on the image effects of the up-coming 2015 World Expo on the residents of its host city: Milan.

Gedetalleerde informatie over het boek. - City Brand Image: A resident?s perspective on the 2015 Milan Expo


EAN (ISBN-13): 9783845404028
ISBN (ISBN-10): 3845404027
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-03-01T05:01:18+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-27T18:20:49+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783845404028

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8454-0402-7, 978-3-8454-0402-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: abouzeid
Titel van het boek: brand, image the city, our own image, expo 2015, expo 2000, milan


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
City Brand Image A resident s perspective on the 2015 Milan Expo 1412


< naar Archief...