- 5 resultaten
laagste prijs: € 48,99, hoogste prijs: € 73,72, gemiddelde prijs: € 53,94
1
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 79,90
(ongeveer € 73,72)
verzending: € 16,611
bestellenGesponsorde link

The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - pocketboek

2011, ISBN: 9783845404127

The credit crunch of 2009 and the crisis that followed it, has brought to a lot of industry major changes. Interestingly, for the first time, the luxury industry, which had a reputation t… Meer...

Nr. 30180682. Verzendingskosten:, Versandfertig innert 4 - 7 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.61)
2
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - Moroue, Dania
bestellen
bij Averdo.com
€ 49,00
bestellenGesponsorde link

Moroue, Dania:

The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - pocketboek

2011, ISBN: 9783845404127

Erscheinungsdatum: 10/2011, Medium: Taschenbuch, Einband: Kartoniert / Broschiert, Titel: The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption, Titelzusatz: A Study of luxury consumers in It… Meer...

Nr. 71234377. Verzendingskosten:, Next Day, plus verzendkosten., exclusief verzendingskosten
3
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - Dania Moroue
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Dania Moroue:
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - pocketboek

ISBN: 3845404124

The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption ab 48.99 € als Taschenbuch: A Study of luxury consumers in Italy and in the United States as a consequence of the crisis. Aus dem Bereich… Meer...

Nr. 16551153. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - Dania Moroue
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 49,00
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Dania Moroue:
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - pocketboek

ISBN: 3845404124

The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption ab 49 € als Taschenbuch: A Study of luxury consumers in Italy and in the United States as a consequence of the crisis. Aus dem Bereich: B… Meer...

Nr. 16551153. Verzendingskosten:, , plus verzendkosten. (EUR 7.50)
5
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption
bestellen
bij eBook.de
€ 49,00
bestellenGesponsorde link
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption - nieuw boek

ISBN: 3845404124

The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption ab 49 EURO A Study of luxury consumers in Italy and in the United States as a consequence of the crisis Medien > Bücher

Nr. 16551153. Verzendingskosten:, , plus verzendkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption: A Study of luxury consumers in Italy and in the United States as a consequence of the crisis

The credit crunch of 2009 and the crisis that followed it, has brought to a lot of industry major changes. Interestingly, for the first time, the luxury industry, which had a reputation to be crisis proof, has also been affected by this crisis. The scope of this study is to understand the changes that occurred in the luxury industry, by analyzing the luxury consumer behavior during the crisis, in two different markets : Italy and the United States. Several new consumer behavior are emerging as a consequence of the crisis. These behaviors can be regrouped into 4 macro trends : The Search for Value, Spending Less for More, Inconspicuous Consumption and Technology. Each of these trends include sub trends. For example: The Search for Value, includes consumer behavior such as looking for better quality/price ratio, timeless pieces, greater consumer involvement, more information and less materialism by looking for products that offer better quality of time spent with family or at home. The Search for Value and its sub trends was chosen to be tested in the two different markets developing hypothesis. Then, verified by interviewing several store managers, of two luxury brand.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Aftermath of the Crisis on Luxury Consumption: A Study of luxury consumers in Italy and in the United States as a consequence of the crisis


EAN (ISBN-13): 9783845404127
ISBN (ISBN-10): 3845404124
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-10-10T12:33:22+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-06-23T11:29:56+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783845404127

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8454-0412-4, 978-3-8454-0412-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: lambert
Titel van het boek: luxury, aftermath


< naar Archief...