- 5 resultaten
laagste prijs: € 35,38, hoogste prijs: € 49,00, gemiddelde prijs: € 45,27
1
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng
bestellen
bij amazon.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng:

Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - pocketboek

2011, ISBN: 9783847302674

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 80 Seiten, Publiziert: 2011-11-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Recht, Kategorien, Bücher, Bilanzierung & Buchhaltung, Business & Karriere,… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
2
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng
bestellen
bij amazon.de
€ 43,99
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link

Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng:

Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - pocketboek

2011, ISBN: 9783847302674

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 80 Seiten, Publiziert: 2011-11-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Recht, Kategorien, Bücher, Bilanzierung & Buchhaltung, Business & Karriere,… Meer...

Verzendingskosten:Le spese di spedizione possono differire dai costi effettivi. (EUR 3.00)
3
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng
bestellen
bij amazon.de
€ 49,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng:
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - pocketboek

2011

ISBN: 9783847302674

LAP LAMBERT Academic Publishing, Taschenbuch, 80 Seiten, Publiziert: 2011-11-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.26 kg, Recht, Kategorien, Bücher, Bilanzierung & Buchhaltung, Business & … Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Lieferung von Amazon. (EUR 0.00) Amazon.de
4
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs) - Pratiwi Winata/ Kung Jeng Wang
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 48,99
verzending: € 7,501
bestellenGesponsorde link
Pratiwi Winata/ Kung Jeng Wang:
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs) - pocketboek

ISBN: 3847302671

Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs) ab 48.99 € als Taschenbuch: A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME. Aus dem Bereich: Bücher, Wiss… Meer...

Nr. 18109178. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten. (EUR 7.50)
5
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 30,23
(ongeveer € 35,38)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link
Winata, Pratiwi, Wang, Kung Jeng:
Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME - pocketboek

2011, ISBN: 9783847302674

LAP LAMBERT Academic Publishing, Paperback, 80 Seiten, Publiziert: 2011-11-29T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, Accounting, Business, Finance & Law, Subjects, Books, LAP LAMBERT Academic Pu… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Le spese di spedizione possono differire dai costi effettivi. (EUR 5.62) The Cotswold Library

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Internationalization Strategy for Small Medium Enterprises (SMEs): A Case Study of Taiwanese Automobile parts and Accessories SME


EAN (ISBN-13): 9783847302674
ISBN (ISBN-10): 3847302671
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: LAP LAMBERT Academic Publishing

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-10T22:58:00+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-15T13:05:45+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783847302674

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-8473-0267-1, 978-3-8473-0267-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: küng, kung, wang
Titel van het boek: brief wang, kung, small medium, strategy for, taiwanese


< naar Archief...