- 5 resultaten
laagste prijs: € 6,29, hoogste prijs: € 46,91, gemiddelde prijs: € 26,90
1
Marketing - Richard Kühn,Urs Fuhrer
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 44,90
(ongeveer € 46,91)
verzending: € 18,811
bestellenGesponsorde link
Richard Kühn,Urs Fuhrer:

Marketing - pocketboek

ISBN: 9783859328716

For the 15th edition of Marketing – Analysis and Strategy, Richard Kühn and his new co-author Urs Fuhrer have extensively revised this textbook and updated numerous examples, checklists a… Meer...

Nr. A1044137782. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , in stock, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.81)
2
Marketing Analysis and strategy - Richard Kühn, Urs Fuhrer
bestellen
bij buchfreund.de
€ 6,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Richard Kühn, Urs Fuhrer:

Marketing Analysis and strategy - gebruikt boek

2017, ISBN: 9783859328716

Gepflegter, sauberer Zustand. 15. Auflage. 28441456/2 Versandkostenfreie Lieferung Textbook, Marketing, Economics, [PU:Weber Verlag AG,]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin
3
Marketing - Analysis and strategy - Kühn, Richard; Fuhrer, Urs
bestellen
bij booklooker.de
€ 39,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kühn, Richard; Fuhrer, Urs:
Marketing - Analysis and strategy - pocketboek

2017

ISBN: 9783859328716

[ED: Taschenbuch], [PU: Weber Verlag AG], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 297x210 mm, 156, [GW: 601g], 1

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) verschiedene Anbieter
4
Marketing - Analysis and strategy - Kühn, Richard Fuhrer, Urs
bestellen
bij booklooker.de
€ 35,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kühn, Richard Fuhrer, Urs:
Marketing - Analysis and strategy - pocketboek

2017, ISBN: 9783859328716

[ED: Taschenbuch], [PU: Weber Verlag AG], DE, [SC: 0.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 297x210 mm, 156, [GW: 601g], 1

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) verschiedene Anbieter
5
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 6,39
bestellenGesponsorde link
Kühn, Richard/ Fuhrer, Urs:
Marketing: Analysis and Strategy - pocketboek

2017, ISBN: 9783859328716

Softcover, 11.77x8.39x0.47 inches., Neubuch, [PU: Werd Weber Verlag Ag]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Exeter, DEVON, Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing

For the 15th edition of Marketing - Analysis and Strategy, Richard Ku¿hn and his new co-author Urs Fuhrer have extensively revised this textbook and updated numerous examples, checklists and work sheets. Two comprehensive examples were added to Attachment I and II for the purpose of illustrating the marketing analysis as well as for determining the marketing mix concept. In addition to that, Chapter 1 was supplemented by a sub-chapter, which further describes the marketing term and the explanations of the problem diagnosis in Chapter 4 were revised. As with previous editions, an extensive Glossary of core terms complements this proven textbook.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing


EAN (ISBN-13): 9783859328716
ISBN (ISBN-10): 3859328719
pocket book
Verschijningsjaar: 2017
Uitgever: Werd & Weber Verlag AG

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2017-07-25T09:36:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-27T14:15:27+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783859328716

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-85932-871-9, 978-3-85932-871-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: führer, richard weber, kühn, kuhn, fuhrer urs
Titel van het boek: strategy, marketing, analysis


Gegevens van de uitgever

Auteur: Richard Kühn; Urs Fuhrer
Titel: Marketing - Analysis and strategy
Uitgeverij: Weber Verlag AG
156 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2017-08-05
CH
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,601 kg
Taal: Engels
39,90 € (DE)
39,90 € (AT)
39,90 CHF (CH)
Available
Includes numerous check lists and worksheets

BC; PB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Textbook; Marketing; Economics


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783039220007 Marketing: Analyse und Strategie (Richard Kühn; Urs Fuhrer)


< naar Archief...