[EAN: 9783866447301], Nouveau livre, [SC: 4.99], [PU: Karlsruher Institut Für Technologie], Druck auf Anfrage Neuware - Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a… Meer...
[EAN: 9783866447301], Nouveau livre, [SC: 4.99], [PU: Karlsruher Institut Für Technologie], Druck auf Anfrage Neuware - Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a large number of heterogeneous service components that are expected to support the business as a whole. The present work provides a negotiation-based approach to facilitate automated and multi-level service-level management in an SOE, where each component autonomously arranges its contribution to the whole operational goals. Evaluation experiments have shown an increased responsiveness and stability of an SOE in case of changes. 380 pp. Englisch, Books<
Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments ab 50 € als Taschenbuch: . Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Computer & Internet, Medien > Bücher, Karlsruher Institut f… Meer...
Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments ab 50 € als Taschenbuch: . Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Computer & Internet, Medien > Bücher, Karlsruher Institut für Technologie<
Hugendubel.de
Nr. 16814955. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00) Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
[EAN: 9783866447301], Nouveau livre, [SC: 4.99], [PU: Karlsruher Institut Für Technologie], Druck auf Anfrage Neuware - Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a… Meer...
[EAN: 9783866447301], Nouveau livre, [SC: 4.99], [PU: Karlsruher Institut Für Technologie], Druck auf Anfrage Neuware - Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a large number of heterogeneous service components that are expected to support the business as a whole. The present work provides a negotiation-based approach to facilitate automated and multi-level service-level management in an SOE, where each component autonomously arranges its contribution to the whole operational goals. Evaluation experiments have shown an increased responsiveness and stability of an SOE in case of changes. 380 pp. Englisch, Books<
Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments ab 50 € als Taschenbuch: . Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Computer & Internet, Medien > Bücher, Karlsruher Institut f… Meer...
Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments ab 50 € als Taschenbuch: . Aus dem Bereich: Bücher, Ratgeber, Computer & Internet, Medien > Bücher, Karlsruher Institut für Technologie<
Nr. 16814955. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments
EAN (ISBN-13): 9783866447301 ISBN (ISBN-10): 3866447302 pocket book Verschijningsjaar: 2014 Uitgever: KIT Scientific Publishing
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-06T21:25:50+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-09-06T12:15:38+02:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9783866447301
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 3-86644-730-2, 978-3-86644-730-1 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: lei, liu Titel van het boek: service level management, environments
Gegevens van de uitgever
Auteur: Lei Liu Titel: Organic Service-Level Management in Service-Oriented Environments Uitgeverij: KIT Scientific Publishing 379 Bladzijden Verschijningsjaar: 2011-10-28 Gedrukt / Gemaakt in Gewicht: 0,550 kg Taal: Engels 50,00 € (DE) 51,40 € (AT) Available graph. Darst.
Dynamic service-oriented environments (SOEs) are characterised by a large number of heterogeneous service components that are expected to support the business as a whole. The present work provides a negotiation-based approach to facilitate automated and multi-level service-level management in an SOE, where each component autonomously arranges its contribution to the whole operational goals. Evaluation experiments have shown an increased responsiveness and stability of an SOE in case of changes.