- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,99, hoogste prijs: € 47,95, gemiddelde prijs: € 40,95
1
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Antje Walliser
bestellen
bij BookDepository.com
€ 30,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Antje Walliser:

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - pocketboek

2005, ISBN: 9783867468664

Paperback, [PU: Examicus Verlag], Diploma Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Offline Marketing and Online Marketing, grade: 1.5, European School of Business Reu… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
2
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Walliser, Antje
bestellen
bij booklooker.de
€ 47,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Walliser, Antje:

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - pocketboek

2012, ISBN: 9783867468664

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: GRIN Verlag Examicus Verlag], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Diploma Thesis from the … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Antje Walliser
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 47,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Antje Walliser:
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - pocketboek

ISBN: 3867468664

Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International ab 47.95 € als Taschenbuch: Diplomarbeit. 2. Auflage. Aus dem Bereich: Bücher, Tas… Meer...

Nr. 15948013. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
4
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Walliser, Antje
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 29,99
verzending: € 2,501
bestellenGesponsorde link
Walliser, Antje:
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - nieuw boek

2012, ISBN: 3867468664

1. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Examicus Publishing; Examicus]

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.50) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
5
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - Walliser, Antje
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 47,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Walliser, Antje:
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International - nieuw boek

2012, ISBN: 3867468664

2. Auflage Kartoniert / Broschiert, mit Schutzumschlag 11, [PU:Examicus Verlag; Examicus]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International Antje Walliser Author

Diploma Thesis from the year 2005 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1.5, European School of Business Reutlingen, language: English, abstract: The aim of this thesis is to critically examine and empirically test the branding approach Managing the Customer Experience by Smith and Wheeler. A comparison of branding theories, differing in their focus internal or external of the organisation during the brand development and implementation process, is carried out. Smith and Wheeler suggest an external orientation during the brand creation. The evaluation shows however that an additional focus internal of the organisation is indispensable: During brand development the management brand vision and the organisational culture should be considered, as Harris and De Chernatony suggest. Internal acceptance of the brand, avoidance of resistance, and use of internal knowledge can be achieved by this. Furthermore the company vision, mission and values have to be considered as Davis suggests. Misalignment between the brand and company strategy can cause negative consequences like a dilution of strategic focus. After empirically testing the Smith and Wheelers brand development process by means of Persona International, the previously identified shortcoming are practically explored. Implementing the brand, Smith and Wheeler suggest to aim at creating an unbeatable customer experience with the help of employees. This idea is shown to be promising..... *** Die vorliegende Diplomarbeit hat das Ziel, sich kritisch mit der Theorie Managing the Customer Experience von Smith und Wheeler auseinander zu setzen und diese empirisch zu prüfen.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International Antje Walliser Author


EAN (ISBN-13): 9783867468664
ISBN (ISBN-10): 3867468664
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Examicus Publishing Core >1

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-05-08T13:51:21+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-09-16T13:43:03+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783867468664

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-86746-866-4, 978-3-86746-866-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: walliser
Titel van het boek: persona, customer experience management, international management, branding, walliser


Gegevens van de uitgever

Auteur: Antje Walliser
Titel: Successful Branding - A critical examination of Customer Experience Management for Persona International
Uitgeverij: Examicus
103 Bladzijden
133,75 € (DE)
137,50 € (AT)
Not available (reason unspecified)

BA; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management

Dieser Titel ist auch als Online-Publikation beim Verlag Examicus GmbH & Co. KG unter www.examicus.de als Download erhältlich.

< naar Archief...