- 5 resultaten
laagste prijs: € 29,99, hoogste prijs: € 30,10, gemiddelde prijs: € 30,02
1
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys - Lars Kaczmirek
bestellen
bij lehmanns.de
€ 30,00
verzending: € 13,951
bestellenGesponsorde link
Lars Kaczmirek:

Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783938258576

pocketboek

Buch, Softcover, 1., Aufl. Response rates are a key quality indicator of surveys. The human-survey interaction framework developed in this book provides new insight in what makes responde… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 7-10 Tagen. (EUR 13.95)
2
Human Survey-Interaction : Usability and Nonresponse in Online Surveys - Lars Kaczmirek
bestellen
bij AbeBooks.de
CHF 29,41
(ongeveer € 29,99)
verzending: € 18,621
bestellenGesponsorde link

Lars Kaczmirek:

Human Survey-Interaction : Usability and Nonresponse in Online Surveys - pocketboek

2009, ISBN: 3938258578

[EAN: 9783938258576], Neubuch, [PU: Halem Okt 2009], Neuware - Response rates are a key quality indicator of surveys. The human-survey interaction framework developed in this book provide… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 18.62 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys (Neue Schriften zur Online-Forschung) - Kaczmirek, Lars
bestellen
bij amazon.de
€ 30,00
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Kaczmirek, Lars:
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys (Neue Schriften zur Online-Forschung) - eerste uitgave

2009

ISBN: 9783938258576

pocketboek

Herbert von Halem Verlag, Taschenbuch, Auflage: 1., 224 Seiten, Publiziert: 2009-10-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, I… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 4 bis 5 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Buchbutler
4
Human Survey-Interaction - Kaczmirek, Lars
bestellen
bij AbeBooks.de
CHF 29,41
(ongeveer € 30,10)
verzending: € 19,121
bestellenGesponsorde link
Kaczmirek, Lars:
Human Survey-Interaction - pocketboek

2009, ISBN: 3938258578

[EAN: 9783938258576], Neubuch, [PU: Halem], MEDIENTHEORIE MEDIENWISSENSCHAFT JOURNALISMUS ONLINE-JOURNALISMUS MEDIEN KOMMUNIKATION, Response rates are a key quality indicator of surveys.T… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 19.12 moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
Human Survey-Interaction - Kaczmirek, Lars
bestellen
bij booklooker.de
€ 30,00
bestellenGesponsorde link
Kaczmirek, Lars:
Human Survey-Interaction - eerste uitgave

2009, ISBN: 9783938258576

gebonden uitgave

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Halem], Response rates are a key quality indicator of surveys.The human-survey interaction frameworkdeveloped in this book provides new insight inwhat … Meer...

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Moluna GmbH

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys

Response rates are a key quality indicator of surveys. The human-survey interaction framework developed in this book provides new insight in what makes respondents leave or complete an online survey. Many respondents suffer from difficulties when trying to answer survey questions. This results in omitted answers and abandoned questionnaires. Lars Kaczmirek explains how applied usability in surveys increases response rates. Here, central aspects addressed in the studies include error tolerance and useful feedback. Recommendations are drawn from seven studies and experiments. The results report on more than 33,000 respondents sampling from many different populations such as students, people above forty, visually impaired and blind people, and survey panel members. The results show that improved usability significantly boosts response rates and accessibility. This work clearly demonstrates that human-survey interaction is a cost-effective approach in the overall context of survey methodology.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys


EAN (ISBN-13): 9783938258576
ISBN (ISBN-10): 3938258578
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Herbert von Halem Verlag
217 Bladzijden
Gewicht: 0,326 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-05-20T18:20:32+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-21T14:23:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783938258576

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-938258-57-8, 978-3-938258-57-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: halem
Titel van het boek: online survey, interaction, neue schriften


Gegevens van de uitgever

Auteur: Lars Kaczmirek
Titel: Neue Schriften zur Online-Forschung; Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys
Uitgeverij: Herbert von Halem Verlag
224 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2009-10-05
Gedrukt / Gemaakt in
Gewicht: 0,321 kg
Taal: Engels
30,00 € (DE)
30,70 € (AT)
50,40 CHF (CH)
Available

BC; PB; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation; Medienwissenschaften; Verstehen; Nachrichtenmedien, Journalismus, Verlagswesen; Interaktion; Internet; Mensch; Umfrage; Computer


< naar Archief...