- 5 resultaten
laagste prijs: € 11,28, hoogste prijs: € 39,99, gemiddelde prijs: € 24,19
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 31,53
(ongeveer € 28,35)
verzending: € 8,991
bestellenGesponsorde link
Sharad Sarin:

Strategic Brand Management For B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation - pocketboek

ISBN: 9788132105220

New/New. Brand New Paperback International Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!, 7

IND - IndiaVerzendingskosten: EUR 8.99 Students Textbooks
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 20,51
(ongeveer € 18,44)
verzending: € 18,881
bestellenGesponsorde link

Sharad Sarin:

Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation (Response Books) - pocketboek

2010, ISBN: 9788132105220

Sage Publications Pvt. Ltd, 2010-11-10. Paperback. Good., Sage Publications Pvt. Ltd, 2010-11-10, 2.5

Verzendingskosten: EUR 18.88 Ergodebooks
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 25,63
(ongeveer € 22,89)
verzending: € 11,751
bestellenGesponsorde link
Sarin, Sharad:
Strategic Brand Management for B2b Markets: A Road Map for Organizational Transformation - pocketboek

2010

ISBN: 9788132105220

Sage Pubns Pvt Ltd, 2010. Paperback. New. 1st edition. 272 pages. 8.25x5.50x0.50 inches., Sage Pubns Pvt Ltd, 2010, 6

Verzendingskosten: EUR 11.75 Revaluation Books
4
bestellen
bij AbeBooks.fr
CHF 10,87
(ongeveer € 11,28)
verzending: € 17,321
bestellenGesponsorde link
Sharad Sarin:
Strategic Brand Management for B2B Markets - pocketboek

2010, ISBN: 8132105222

[EAN: 9788132105220], Nouveau livre, [SC: 17.32], [PU: Sage Publications], pp. 292 Index, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 17.32 Books Puddle, New York, NY, U.S.A. [70780988] [Note: 4 (sur 5)]
5
STRATEGIC BRAND MGMT FOR B2B M - Sharad Sarin
bestellen
bij Rakuten.fr
€ 39,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sharad Sarin:
STRATEGIC BRAND MGMT FOR B2B M - nieuw boek

ISBN: 9788132105220

Livre

1 Offers. Verzendingskosten:France. (EUR 0.00) Priceminister

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation (Response Books)

This book aims to uncover the hidden and unexploited power of leveraging from the concept of brand and brand building for B2B marketers. It focuses on the need of B2B marketing from the point of view of Indian markets and economic conditions at home. With extensive discussions on the three most respected Corporate brands in India-Tata, Larsen & Toubro and Infosys-the author demonstrates how these companies have created value through brands and how their branding initiatives are benchmarks in their journey to success. With three decades of experience as an academician and consultant in B2B Marketing, the author argues that a brand-driven business can accelerate the transformation of all the big and small B2B marketers to gain competitive advantages. He advocates the need is for a holistic brand management approach and illustrates his point through six case studies of leading brands.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Brand Management for B2B Markets: A Road Map for Organizational Transformation (Response Books)


EAN (ISBN-13): 9788132105220
ISBN (ISBN-10): 8132105222
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Sage Publications Ltd.
262 Bladzijden
Gewicht: 0,381 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-31T23:30:29+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-22T23:46:58+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788132105220

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
81-321-0522-2, 978-81-321-0522-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: sarin
Titel van het boek: tra, markets, b2b brand management, strategic management, off road, road market economie


< naar Archief...