- 3 resultaten
laagste prijs: € 19,95, hoogste prijs: € 23,09, gemiddelde prijs: € 21,71
1
bestellen
bij
(ongeveer € 22,08)
bestellenGesponsorde link
Deszczynski, Bartosz:

CRM Strategia System Zarzadzanie zmiana - pocketboek

2011, ISBN: 8326411655, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: Wolters Kluwer Polska, 240 Seiten, L=240mm, B=165mm, Gew.=350gr, [GR: 27230 - TB/Bildungswesen (Schule/Hoch… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij booklooker.de
€ 19,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Deszczynski, Bartosz:

CRM Strategia System Zarzadzanie zmiana - pocketboek

ISBN: 9788326411656

[ED: Taschenbuch], [PU: Wolters Kluwer], Myslisz o wdrozeniu CRM lub szukasz sposobow na poprawe stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazowek: - od czego zaczac wprowa… Meer...

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) buecher.de GmbH & Co. KG
3
bestellen
bij BookDepository.com
€ 23,09
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Bartosz Deszczynski:
CRM Strategia System Zarzadzanie zmiana - pocketboek

ISBN: 9788326411656

Paperback, [PU: Wolters Kluwer]

  - Verzendingskosten:Versandkostenfrei (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Myslisz o wdrozeniu CRM lub szukasz sposobow na poprawe stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazowek: - od czego zaczac wprowadzanie CRM? - jak budowac zespol wdrozeniowy? - w jaki sposob okreslic cele, wymagania i zrodla zyskow? - czego unikac w umowach z dostawcami oprogramowania CRM? Ksiazka odpowiada na pytania zadawane przez praktykow biznesu: od prezesow, menadzerow projektu i menadzerow funkcyjnych, az po specjalistow z dziedziny marketingu i obslugi klienta zajmujacych sie ocena, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, ktore niesie ze soba CRM, Publikacja stanowi rowniez nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarzadzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem takze pozycja o charakterze naukowym, przeznaczona dla wykladowcow i studentow wyzszych uczelni ekonomicznych.

Gedetalleerde informatie over het boek. - CRM Strategia System Zarzadzanie zmiana


EAN (ISBN-13): 9788326411656
ISBN (ISBN-10): 8326411655
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Wolters Kluwer Polska
240 Bladzijden
Gewicht: 0,350 kg
Taal: pol

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-02-02T21:35:40+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2015-01-26T17:19:10+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788326411656

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-264-1165-5, 978-83-264-1165-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: strategia


< naar Archief...