- 1 resultaten
laagste prijs: € 27,29, hoogste prijs: € 27,29, gemiddelde prijs: € 27,29
1
bestellen
bij
(ongeveer € 27,29)
bestellenGesponsorde link
Szromnik, Andrzej:

Marketing terytorialny - pocketboek

2010, ISBN: 8375267538, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: Wolters Kluwer Polska, 372 Seiten, L=240mm, B=170mm, Gew.=550gr, 3. Auflage. [GR: 27230 - TB/Bildungswesen … Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

W ksiazce w sposob systematyczny przedstawiono problematyke marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionow. Autor kompleksowo omawia: * geneze i warunki rozwoju marketingu terytorialnego, * proces budowania strategii marketingowej jednostek osadniczych, * rozne aspekty koncepcji produktu w marketingu terytorialnym, * kwestie tworzenia wizerunku miast i regionow, * wzajemna relacje miedzy marketingiem przedsiebiorstwa a marketingiem regionu, * marketingowa strategie pozyskiwania kwalifikowanej sily roboczej przez regiony wiedzy, * marketingowe podejscie do lokalizacji obiektow handlowych, * znaczenie roznych form powiazan partnerstwa w relacjach miast i regionow z otoczeniem, * mozliwosci wykorzystania przedsiewziec sportowych w strategiach rozwoju miast i regionow, * warunki i koncepcje internacjonalizacji miast i regionow, * role targow w aktywizacji lokalnych srodowisk gospodarczych, * instrumenty marketingowe miast i regionow zorientowane na pozyskiwanie inwestorow zagranicznych. Publikacja jest przeznaczona dla pracownikow samorzadowych i radnych, pracownikow sektora publicznego, menedzerow i innych osob zainteresowanych propagowaniem podejscia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorzadow terytorialnych. Ksiazka moze rowniez wzbogacic biblioteke pracownikow naukowych, studentow i doktorantow zajmujacych sie problemami wdrozenia podejscia marketingowego w zarzadzaniu terytorialnymi jednostkami samorzadowymi.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing terytorialny


EAN (ISBN-13): 9788375267532
ISBN (ISBN-10): 8375267538
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Wolters Kluwer Polska
372 Bladzijden
Gewicht: 0,550 kg
Taal: pol

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-03-04T18:42:29+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2012-03-04T18:42:29+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788375267532

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-7526-753-8, 978-83-7526-753-2


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788326495359 Marketing terytorialny (Andrzej Szromnik)


< naar Archief...