- 1 resultaten
laagste prijs: € 20,78, hoogste prijs: € 20,78, gemiddelde prijs: € 20,78
1
bestellen
bij
(ongeveer € 20,78)
bestellenGesponsorde link

Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 8375872903, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: IMPULS, 272 Seiten, L=240mm, B=160mm, Gew.=540gr, 1. Auflage. [GR: 17220 - HC/Erziehung/Bildung/Allgemeines… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Niniejsza publikacja jest trzecia juz ksiazka przygotowana jako rezultat "Ogolnopolskiego seminarium metodologii pedagogiki", ktore zbiera sie co dwa lata podejmujac wazne zagadnienia metodologiczne dyscypliny. Specyfike obecnej ksiazki wyznacza chec zmierzenia sie z pytaniem o istote wiedzy pedagogicznej oraz problemy zwiazane z jej ksztaltowaniem w ramach istniejacych orientacji metodologicznych, jak i w kontekscie dostrzeganych uwarunkowan spoleczno-kulturowych odzwierciedlajacych sie w praktyce badawczej pedagogow. Problematyka ksztaltowania i przekazu wiedzy w warunkach wspolczesnej praktyki akademickiej - stanowiaca wiodacy temat seminarium - zostala oczywiscie podjeta na wiele sposobow. Nie moze to dziwic szczegolnie w sytuacji dopuszczania do glosu roznorodnych stanowisk teoretycznych i metodologicznych, a taka wlasnie idea laczy wszystkie dotychczasowe seminaria. Pomimo to wyraznie zaznaczaja sie trzy grupy zagadnien wokol ktorych koncentrowala sie debata i ktore w zwiazku z tym postanowiono uwzglednic w porzadkowaniu jej przebiegu, a w konsekwencji takze w strukturze tematycznej zaproponowanej w publikacji. W jej czesci pierwszej, zatytulowanej "O wiedzy pedagogicznej", zamieszczone zostaly wypowiedzi traktujace o zagadnieniach tworzenia przekazywania i wykorzystania wiedzy w sposob najogolniejszy - odnoszace sie do koncepcji wiedzy pedagogicznej wlasciwej calosci dyscypliny, ukazujace wlasciwosci tej wiedzy, jej uwarunkowania oraz dokonujace sie w tej dziedzinie przeobrazenia...

Gedetalleerde informatie over het boek. - Metodologiczne problemy tworzenia wiedzy w pedagogice


EAN (ISBN-13): 9788375872903
ISBN (ISBN-10): 8375872903
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: IMPULS
272 Bladzijden
Gewicht: 0,540 kg
Taal: pol

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-06-07T04:51:26+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2011-06-07T04:51:26+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788375872903

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-7587-290-3, 978-83-7587-290-3


< naar Archief...