- 2 resultaten
laagste prijs: € 25,50, hoogste prijs: € 31,37, gemiddelde prijs: € 28,44
1
bestellen
bij
(ongeveer € 31,37)
bestellenGesponsorde link
Barlow, Jane;;e; Stewart, Paul:

Markowa obsluga klientow - pocketboek

2010, ISBN: 8376015753, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: Wolters Kluwer Polska, 236 Seiten, L=240mm, B=165mm, Gew.=360gr, [GR: 24100 - TB/Nachschlagewerke], [SW: -… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij ELounge.com
€ 25,50
verzending: € 9,211
bestellenGesponsorde link

Paul Stewart , Jane;;e Barlow:

Markowa obsluga klientow - pocketboek

2010, ISBN: 8376015753

Paperback, [PD: 01/01/2010], [PU: Wolters Kluwer Polska], Seiten: 236

  - Verzendingskosten:Midlertidigt ikke på lager - 2-4 Wochen, Versandkosten innerhalb der EU mit ausnahme von Dänemark und Schweden (EUR 9.21)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Ksiazka Markowa obsluga klientow wyjasnia, jak to sie dzieje, ze wsrod setek marek jedne budza pozytywne skojarzenia, a inne pozostaja obojetne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiaja architekture marki, wskazujac zarowno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedazy, na przyklad przekazywana klientowi przez sprzedawce wiare w wartosc produktu lub uslugi. Odpowiadaja przy tym na pytania: Jak obsluge klienta zmienic w markowa obsluge klienta? Jak swiadomosc marki wplywa na doswiadczenie obslugi? Jak zwiekszyc sympatie klientow do marki? Czym, poza cechami produktu, przyciagnac klientow? Autorzy proponuja zestaw praktycznych cwiczen ulatwiajacych zastosowanie zasad markowej obslugi klienta w konkretnej firmie. Przytaczaja tez przyklady znanych swiatowych marek oraz przedstawiaja sylwetki osob odpowiedzialnych za ich sukces.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Markowa obsluga klientow


EAN (ISBN-13): 9788376015750
ISBN (ISBN-10): 8376015753
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Wolters Kluwer Polska
236 Bladzijden
Gewicht: 0,360 kg
Taal: pol

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-06-02T01:32:40+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2011-08-16T16:48:09+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788376015750

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-7601-575-3, 978-83-7601-575-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: paul stewart


< naar Archief...