- 1 resultaten
laagste prijs: € 13,64, hoogste prijs: € 13,64, gemiddelde prijs: € 13,64
1
bestellen
bij
(ongeveer € 13,64)
bestellenGesponsorde link
Zurawski, Jakub:

Internet jako wspolczesny srodek elektronicznej komunikacji wyborczej - pocketboek

2010, ISBN: 8376380028, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. Nicht in deutscher Sprache! Sprachcode: pol. Verlag: KSIlGARNIA AKADEMICKA, 240 Seiten, L=235mm, B=165mm, Gew.=430gr, [GR: 27430 - TB/Politikwissenschaft], [SW:… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Rozwoj Internetu w Polsce zbiegl sie w czasie z przeobrazeniami politycznymi dokonujacymi sie po upadku PRL-u. Po transformacji ustrojowej zaczeto w Polsce wprowadzac mechanizmy charakterystyczne dla demokracji parlamentarnych, doceniajac przy tym znaczenie kampanii wyborczych dla osiagniecia sukcesu wyborczego. Totez nic dziwnego, ze w 1997 roku po raz pierwszy wykorzystano w polskiej kampanii parlamentarnej Internet i od tego momentu kolejne kampanie toczyly sie z jego udzialem. O jego roli w kampaniach z lat: 1997, 2001, 2005 i 2007 pisano wczesniej, dlatego wszechstronna analiza Jakuba Zurawskiego nawiazuje do tych publikacji. Nowatorskim i oryginalnym zabiegiem autora bylo przeprowadzenie wlasnych badan internetowej kampanii parlamentarnej 2007 roku. Autor nazwal je "studium przypadku" i istotnie czytelnik ksiazki otrzymuje obszerne studium, zawierajace odniesienia do tresci witryn wyborczych komitetow wyborczych, niektorych blogow oraz informacji zamieszczanych na trzech portalach informacyjnych: Interia.pl, Onet.pl, i Wirtualna Polska. Wyniki analizy zostaly przedstawione w sposob jasny, przejrzysty, zostaly wzbogacone tabelami i ilustracjami, potwierdzajac wielka sumiennosc i rzetelnosc badawcza autora oraz trafnosc formulowanych przezen sadow.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Internet jako wspolczesny srodek elektronicznej komunikacji wyborczej


EAN (ISBN-13): 9788376380025
ISBN (ISBN-10): 8376380028
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: KSIlGARNIA AKADEMICKA
240 Bladzijden
Gewicht: 0,430 kg
Taal: pol

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-10-23T10:27:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2011-10-23T10:27:12+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788376380025

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
83-7638-002-8, 978-83-7638-002-5


< naar Archief...