- 4 resultaten
laagste prijs: € 54,75, hoogste prijs: € 158,92, gemiddelde prijs: € 89,46
1
História do Pensamento em Marketing. Evolução e Perspectivas (Em Portuguese do Brasil) - Alberto Ajzental
bestellen
bij amazon.it
€ 75,25
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link
Alberto Ajzental:

História do Pensamento em Marketing. Evolução e Perspectivas (Em Portuguese do Brasil) - nieuw boek

ISBN: 8502102427

Copertina flessibile, [EAN: 9788502102422], Saraiva, Saraiva, Libro, [PU: Saraiva], Saraiva, Explora atividades com ritmos corporais, alfabetização e apreciação musical e sonora, ditados … Meer...

  - Neuware. Verzendingskosten:Amazon-Produkte ab EUR 19 Versandkostenfrei in Italien und der Schweiz, EUR 6 für den Rest der EU.. Generalmente spedito in 1-2 giorni lavorativi. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) Pure Brazil Europe
2
História do Pensamento em Marketing. Evolução e Perspectivas (Em Portuguese do Brasil) - Alberto Ajzental
bestellen
bij amazon.com
$ 61,97
(ongeveer € 54,75)
bestellenGesponsorde link

Alberto Ajzental:

História do Pensamento em Marketing. Evolução e Perspectivas (Em Portuguese do Brasil) - pocketboek

ISBN: 8502102427

Paperback, [EAN: 9788502102422], Saraiva, Saraiva, Book, [PU: Saraiva], Saraiva, Explora atividades com ritmos corporais, alfabetização e apreciação musical e sonora, ditados e representa… Meer...

  - Gebraucht. Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days., exclusief verzendingskosten Pure Brazil
3
História Do Pensamento Em Marketing. Evolução E Perspectivas
bestellen
bij Fnac.com
€ 158,92
verzending: € 8,301
bestellenGesponsorde link
História Do Pensamento Em Marketing. Evolução E Perspectivas - nieuw boek

ISBN: 9788502102422

explora atividades com ritmos corporais, alfabetização e apreciação musical e sonora, ditados e representações gráficas e processos de improvisação, composição e interpretação com base no… Meer...

  - Nr. Verzendingskosten:, Le délai dépend du marchand, zzgl. Versandkosten. (EUR 8.30)
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 81,07
(ongeveer € 68,90)
verzending: € 22,101
bestellenGesponsorde link
SARAIVA (GERAL) - GRUPO SARAIVA:
HPM: Historia do Pensamento em Marketing - - pocketboek

2000, ISBN: 9788502102422

SARAIVA (GERAL) - GRUPO SARAIVA, 2000. paperback., SARAIVA (GERAL) - GRUPO SARAIVA, 2000

  - Verzendingskosten: EUR 22.10 BooksidBRa

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
HPM: Historia do Pensamento em Marketing -

Explora atividades com ritmos corporais, alfabetização e apreciação musical e sonora, ditados e representações gráficas e processos de improvisação, composição e interpretação com base nos conceitos musicais. Valoriza as diversas culturas musicais, especialmente a brasileira, estabelecendo relações entre a música produzida na escola e a veiculada pela mídia. Fornece, ao longo dos volumes, subsídios para o professor, como apoio para quem está usando um livro didático de música pela primeira vez.[...]

Gedetalleerde informatie over het boek. - HPM: Historia do Pensamento em Marketing -


EAN (ISBN-13): 9788502102422
ISBN (ISBN-10): 8502102427
pocket book
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: SARAIVA (GERAL) - GRUPO SARAIVA

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2017-08-11T13:54:14+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-11-01T12:50:29+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788502102422

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
85-02-10242-7, 978-85-02-10242-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: saraiva
Titel van het boek: historia


< naar Archief...