- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,50, hoogste prijs: € 45,00, gemiddelde prijs: € 29,38
1
Business market management. Capire, creare, fornire valore - James A.
bestellen
bij laFeltrinelli.it
€ 45,00
bestellenGesponsorde link
James A.:

Business market management. Capire, creare, fornire valore - gebruikt boek

ISBN: 9788845308048

Business market management. Capire, creare, fornire valore, libro di James A. Narus,James C. Anderson, edito da Etas Libri. Nella realtà economica del nostro paese, i mercati business-to-… Meer...

Nr. 2099590. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Business market management. Capire, creare, fornire valore - James C. Anderson;James A. Narus

James C. Anderson;James A. Narus:

Business market management. Capire, creare, fornire valore - nieuw boek

ISBN: 9788845308048

Nella realtà economica del nostro paese, i mercati business-to-business rappresentano il target primario, se non esclusivo, della stragrande maggioranza delle imprese. In tale ambito anch… Meer...

Nr. 9788845308048. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten,, exclusief verzendingskosten
3
Business market management. Capire, creare, fornire valore - James C. Anderson;James A. Narus
James C. Anderson;James A. Narus:
Business market management. Capire, creare, fornire valore - nieuw boek

ISBN: 9788845308048

Nella realtà economica del nostro paese, i mercati business-to-business rappresentano il target primario, se non esclusivo, della stragrande maggioranza delle imprese. In tale ambito anch… Meer...

Nr. 9788845308048. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten,, exclusief verzendingskosten
4
Business market management. Capire, creare, fornire valore
bestellen
bij laFeltrinelli.it
€ 22,50
bestellenGesponsorde link
Business market management. Capire, creare, fornire valore - gebruikt boek

ISBN: 9788845308048

Nella realtà economica del nostro paese, i mercati business-to-business rappresentano il target primario, se non esclusivo, della stragrande maggioranza delle imprese. In tale ambito anch… Meer...

Nr. 9788845308048. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Business market management. Capire, creare, fornire valore - James C. Anderson, James A. Narus, A. Uslenghi, F. Ancarani, R. Merlini
bestellen
bij amazon.it
€ 34,40
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link
James C. Anderson, James A. Narus, A. Uslenghi, F. Ancarani, R. Merlini:
Business market management. Capire, creare, fornire valore - nieuw boek

2005, ISBN: 8845308049

Copertina flessibile, [EAN: 9788845308048], Etas, Etas, Libro, [PU: Etas], 2005-03-09, Etas, 508789031, Impresa, strategia e gestione, 508786031, Economia, affari e finanza, 411664031, Ca… Meer...

  - Neuware. Verzendingskosten:Amazon-Produkte ab EUR 19 Versandkostenfrei in Italien und der Schweiz, EUR 6 für den Rest der EU.. Generalmente spedito in 6-10 giorni lavorativi. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 5.50) SWAGO SRL

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Business market management. Capire, creare, fornire valore


EAN (ISBN-13): 9788845308048
ISBN (ISBN-10): 8845308049
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Etas
576 Bladzijden
Taal: ita/Italienisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-22T22:45:15+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-12T16:36:51+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9788845308048

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
88-453-0804-9, 978-88-453-0804-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: anderson narus, anderson james
Titel van het boek: bussiness, business management, management fun


< naar Archief...