Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming… Meer...
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefiniëren.Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie. Printed Pages: VI-216 p., Peeters Publishers, 2006<
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming… Meer...
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefiniëren.Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie. Printed Pages: VI-216 p., Peeters Publishers, 2006<
Biblio.co.uk
A - Z Books Verzendingskosten: EUR 9.33 Details...
(*) Uitverkocht betekent dat het boek is momenteel niet beschikbaar op elk van de bijbehorende platforms we zoeken.
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestem… Meer...
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?
De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefinieren.
Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie., Philosophy<
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestem… Meer...
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?
De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefinieren.
Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie., Philosophy<
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming… Meer...
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefiniëren.Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie. Printed Pages: VI-216 p., Peeters Publishers, 2006<
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming… Meer...
Peeters Publishers, 2006. New. Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefiniëren.Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie. Printed Pages: VI-216 p., Peeters Publishers, 2006<
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestem… Meer...
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?
De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefinieren.
Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie., Philosophy<
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestem… Meer...
Paperback, [PU: Peeters Publishers], Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?
De basisvragen waaruit deze bundel is gegroeid, cirkelen rond de vraag naar het statuut van academische kennis. De betekenis en de relevantie van kennis wordt bepaald door de context waarin die kennis fungeert. Als die context wijzigt, dan verandert meteen ook de inhoud van wat men als kennis omschrijft en worden onderwijs- en onderzoeksinstellingen gedwongen om hun objectieven te herdefinieren.
Dit boek wil een aanzet zijn om het klassieke academische ideaal te her-onderzoeken in het licht van de toenemende druk van de kenniseconomie., Philosophy<
1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Mag men academische kennis ombuigen tot koopwaar? Heeft de klassieke waarheidsvraag nog zin? Heeft universitaire kennis nog steeds een publieke bestemming? En hoe moet men die publieke bestemming interpreteren? Hoe kan men in de context van toenemende rationalisering kennis objectief evalueren?
Gedetalleerde informatie over het boek. - Tussen Markt En Agora: Over Het Statuut Van Universitaire Kennis
EAN (ISBN-13): 9789042917750 ISBN (ISBN-10): 904291775X pocket book Verschijningsjaar: 2006 Uitgever: PEETERS PUB 222 Bladzijden Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-27T23:56:11+02:00 (Amsterdam) Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-12T15:52:42+01:00 (Amsterdam) ISBN/EAN: 9789042917750
ISBN - alternatieve schrijfwijzen: 90-429-1775-X, 978-90-429-1775-0 alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden: Auteur van het boek: geert pattyn, peeters, bart van Titel van het boek: tussen markt agora over het statuut van universitaire kennis
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben: